1. بهمن 1395 - 20:48   |   کد مطلب: 14896
در این باره مسئولان ما صریح و شفاف صحبت کردند و با پیگیری های لازم با وجود اینکه قبل از ما استان های دیگر هم پیگیری داشتند این امر برای همدان به تحقق پیوست.
قطب پزشکی,غرب کشور,استان همدان,استاندار همدان,نشست اقتصاد مقاومتی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از همدان : محمد ناصر نیکبخت در نشست قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان اظهار داشت: قرار بود همدان قطب پزشکی غرب کشور شود که این قضیه به تعویق افتاد که اکنون این امر محقق شد.

وی افزود: در این باره مسئولان ما صریح و شفاف صحبت کردند و با پیگیری های لازم با وجود اینکه قبل از ما استان های دیگر هم پیگیری داشتند این امر برای همدان به تحقق پیوست.

استاندار همدان ادامه داد: اجرای طرح تصفیه خانه آب و فاضلاب همدان در سطح بین المللی تندیس بنیاد جهانی 2016 را دریافت کرد.

نیکبخت تحقق این امر را از مصادیق اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: پساب این تصفیه خانه استان را از بحران دیگر نجات داد و 28 چاه که در اختیار نیروگاه بود که موجب فرو چاله می شد و به کشاورزی آسیب می زد، آزاد شد و اکنون نیروگاه با 100 درصد از پساب فعالیت می کند.

استاندار همدان گفت: 270 طرح علاوه بر طرح های عمرانی استانی در حوزه نوسازی درمانگاه ها و خانه های بهداشت در استان اجرایی می شود که یک هزار و 70 میلیارد و معادل آن توسط وزارت بهداشت تامین می شود .

نیکبخت افزود: از این تعداد طرح 230 طرح آن شروع شده و در دهه فجر تعدادی نیز بهره برداری می شود.

وی اضافه کرد: 40 طرح در برخی از شهرستان ها به دلیل تامین نشدن زمین باقی مانده که 8 طرح از آن مربوط به شهر همدان است که 22 طرح مربوط به سایر شهرستان ها است.

استاندار همدان گفت: نیروگاه خورشیدی در همدان به صورت آزمایشی راه اندازی شده است که این طرح نیز توسط سرمایه گذاری بخش خصوصی انجام شده است.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار