4. بهمن 1395 - 20:01   |   کد مطلب: 14943
این کلینیک در ابتدا به صورت آزمایشی در دو استان افتتاح شد و بعد از موفقیت آمیز بودن طرح اکنون همدان چهارمین استان کشور است که این کلینیک را راه‌اندازی می‌کند.+-
کلینیک مددکاری,همدان,بنیاد شهید,دهه فجر,کشور,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان : زهرا اسدی اظهار داشت: مأموریت اصلی این کلینیک حمایت و قادرسازی خانواده‌هایی است که با مشکلات فرهنگی، اقتصادی و غیره دست و پنجه نرم می‌کنند.

اسدی بیان کرد: هدف از افتتاح این کلینیک تقویت و سازماندهی حرفه‌ای در راستای پیشگیری، مداخله و توانمندسازی جامعه هدف، ایجاد زمینه مداخله به موقع و حرفه‌ای در بحران، افزایش احساس امنیت روانی، رشد اجتماعی و توسعه مهارت‌های زندگی است.

وی افزود: این کلینیک در بنیاد شهید شهرستان قسمت مددکاری با 10 اتاق واقع شده که در آن یک روانشناس بالینی در مقطع ارشد، 4 مددکار، مدیر کلینیک و مسئول پذیرش فعالیت می‌کنند.

اسدی عنوان کرد: این کلینیک در ابتدا به صورت آزمایشی در دو استان افتتاح شد و بعد از موفقیت آمیز بودن طرح اکنون همدان چهارمین استان کشور است که این کلینیک را راه‌اندازی می‌کند.

وی تصریح کرد: جامعه هدف این کلینیک والدین، همسران، فرزندان شاهد، ایثارگر، جانبازان و آزادگان هستند که در این کلینیک خدمات مشاوره‌ای برای مشکلات روانی، فردی، اجتماعی، اقتصادی و یا حتی قضایی ارائه می‌شود، ضمن اینکه در رابطه با مشکلات آنها هم که به سایر حوزه‌های بنیاد شهید مربوط باشد راهکارهایی داده می‌شود.

انتهای پیام/ ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار