7. بهمن 1395 - 8:38   |   کد مطلب: 14984
سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی همدان:
برگزاری نمایشگاه "مدرسه انقلاب" در مدارس همدان
برپایی نمایشگاه" مدرسه انقلاب" در تمامی مدارس استان به مناسبت دهه‌ی فجر مهم‌ترین برنامه‌ی اتحادیه انجمن‌های اسلامی است.
نمایشگاه مدرسه انقلابی,همدان,مدارس همدان,نقش رویش های انقلابی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم : مجتبی عباسی با اشاره اجرای سه برنامه اصلی در همدان به مناسبت دهه‌ی فجر اظهار داشت: برنامه اصلی ما برپایی نمایشگاه " مدرسه انقلاب" در تمامی مدارس استان است که دانش‌آموزان یک ماه برای این نمایشگاه جلسات و اتاق‌های فکری برگزار کردند.

وی با بیان اینکه این نمایشگا‌ها دارای سه غرفه هستند، عنوان کرد: این نمایشگاه شامل مجموعه غرفه‌های " دیروز ما"، "امروز ما" و "فردای ما" است.

عباسی با اشاره به غرفه" دیروز ما" ، افزود: مجموعه غرفه‎‌ی " دیروز ما" مربوط به سرگذشت قبل از انقلاب، حکومت پهلوی و استکبارستیزی است که دانش‌آموزان را با واقعیات آن دوران آشنا می‌کند.

وی با بیان اینکه غرفه" امروز ما" به سرگذشت در حال حاضر ما اشاره می‌کند، اظهار داشت: غرفه " امروز ما" به‌تمامی واقعیات حاضر می‌پردازد که این غرفه دانش‌آموزان را با دست آورده‌ای حوزه نظامی، اقتصادی، علمی و صنعتی آشنا می‌کند و غرفه" فردای ما" نیز به افق‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی اشاره می‌کند.

عباسی بیان کرد: این نمایشگاه در تمامی مدارس متوسطه دوم استان برپا می‌شود که در هر شهرستان دو مدرسه دخترانه و دو مدرسه پسرانه  به‌صورت مدارس ویژه برای بازدید مسئولین و عموم مردم انتخاب می‌کنیم.

وی تصریح کرد: انتخاب مدارس دخترانه به عهده واحد خواهران است اما دو مدرسه منتخب برداران دبیرستان حاج‌بابایی و علامه حلی است که این نمایشگاه‌ها از 12 تا 22 بهمن دایر است.

عباسی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه، بیان کرد: فعالیت دشمنان ما در راستای زدن ریشه اعتقادات و باورهای ایران است که ما با برپایی نمایشگاه" مدرسه انقلاب" در مدارس به دنبال ایجاد هیئت اندیشه‌ورز انقلاب اسلامی هستیم که خود دانش‌آموزان به‌صورت خودجوش به این فعالیت‌ها بپردازند.

وی افزود: این نمایشگاه‌ها باهدف پاسخ به شبهات انقلاب اسلامی، چگونگی ایجاد انقلاب اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی برپا می‌شود که ما به دنبال معرفی شخصیت مرضیه حدیدچی (دباغ) به‌عنوان بانوی مبارز انقلابی هستیم.

برگزاری همایش رویش‌های انقلاب اسلامی برای دانش‌آموزان

سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی همدان با اشاره به برپایی گردهمایی انقلابی در مکان‌هایی که واقعیات و حرکات انقلابی رخ داد افزود: دانش‌آموزان مدارس به‌صورت کلاس به کلاس همراه یک راوی در مکان‌هایی در استان که حرکات انقلابی انجام‌شده شرکت می‌کنند که سرپل یخچال و خیابان شهدا ازجمله این مکان‌ها است.

عباسی اظهار داشت: این همایش در تالار فجر همدان برگزار می‌شود که هدف از برگزاری توجه ویژه به نقش رویش‌های انقلابی در همدان است که مسئولی کشوری از اهالی دوران انقلاب در همدان به تشریح مباحث فرهنگی، اقتصادی و علمی بعد و قبل انقلاب در همدان می‌پردازد.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار