23. بهمن 1395 - 7:59   |   کد مطلب: 15285
مرحله فینال شانزدهمین رنکینگ کشوری تن بال بانوان برگزار شد و طی آن آیسان ملک آرا از استان آذربایجان شرقی با پیروزی در مقابل شقایق صانعی از استان اصفهان قهرمان این دوره از رقابت ها شد.
رنکینگ کشوری,تن بال بانوان,ملک آرا,قهرمانی,بوشهر,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان ، خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ نوشت : بیلیارد و بولس مرحله فینال شانزدهمین رنکینگ کشوری تن بال بانوان امرزو  جمعه 22 بهمن ماه برگزار شد و طی آن آیسان ملک آرا از استان آذربایجان شرقی با پیروزی در مقابل شقایق صانعی از استان اصفهان قهرمان این دوره از رقابت ها شد و در دیدار رده بندی هانیه فلاح با پیروزی در مقابل مریم نورآباد مطلق به مقام سوم دست یافت.

مسئولیت برگزاری شانزدهمین رنکینگ کشوری تن بال بانوان بر عهده آتوسا بهمن یار به سرداوری فاطمه سلمانی و  با داوری هدی ضیاغم، زهرا غلامی، پگاه سلمانی، مرضیه قادری و سحر منظری همراه بود.

 شانزدهمین رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان در رشته تن بال 19 تا 22 بهمن ماه به میزبانی استان بوشهر برگزار شد. در این دوره از رقابت ها 32 ورزشکار از استان های بوشهر، مرکزی، لرستان، آذربایجان شرقی، اصفهان، تهران، فارس، مازندران، خوزستان و البرز شرکت کردند.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار