26. بهمن 1395 - 16:07   |   کد مطلب: 15362
سی و یکمین یادواره شهدای عملیات غرور آفرین والفجر ۸ و گرامیداشت شهدای مدافع حرم در همدان برگزار خواهد شد.
یادواره شهدا,شهدای والفجر 8,سی و یکمین یادواره,یادواره شهدا در همدان,شهدای مدافع حرم,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از همدان : ابراهیم تقواطلب با بیان اینکه امروز همه باید بدانیم و آگاه باشیم که هر آنچه داریم به برکت خون جوانانی است که با جانفشانی و ایثار طی ۸ سال دفاع مقدس در صحنه های نبرد حق علیه باطل حضور داشتند، افزود: هدف از برگزاری چنین مراسم و برنامه هایی معرفی و اشاعه فرهنگ دفاع مقدس و جهاد و شهادت در میان نسل سوم و چهارم انقلاب است تا جوانان با ایثارگری های رزمندگان و جوانان ملت در دوران جنگ تحمیلی آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه شهدای گرانقدر روی تمام خواسته های خود پا گذاشتند تا امروز الگویی برای جوانان باشند، عنوان کرد: این یادواره با سخنرانی سردار حمزه حمیدی نیا، از فرماندهان دوران دفاع مقدس برگزار می شود.

وی یادآور شد: مدیحه سرایی، خاطره گویی توسط رزمندگان دفاع مقدس و قرائت وصیت نامه شهدا نیز از دیگر برنامه های سی و یکمین یادواره شهدای «والفجر ۸ » در همدان است.

تقواطلب عنوان کرد: یکی از نکات قابل توجه در این یادواره ها حضور جوانان برای کمک و انجام امور اجرایی است که بدون شک نشان از توجه و علاقه جوانان به این مراسم دارد.

این یادواره پنج شنبه ۲۸ بهمن با حضور خانواده شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم، یادگاران و رزمندگان دفاع مقدس و مردم در مسجد مهدیه شهر همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار