30. بهمن 1395 - 14:14   |   کد مطلب: 15430
بانوی هنرمندی که به عنوان کار آفرین برتر سال ۹۵ از طرف سازمان بهزیستی کشور معرفی شده است اظهار داشت: باعث افتخار من است که در عرصه اقتصادی کشورم خدمتی انجام دهم.
شبنم ها, shabnamha, بانوی کارآفرین, afkl ih, shabnamha.ir

هنر در خدمت اهداف اقتصادی / آموزش هزاران هنرجو در کارنامه یک بانوی هنرمند

به گزارش شبنم همدان ، هنرمند با دستانش جلوه ای را خلق می کند که عده ای با حیرت و عده ای دیگر با تحسین در آن خیره می شوند. هنرمند بارها تصاویر را در ذهنش پس و پیش می کند با تاب دادن انگشتهای دست ذهنیت خود را بر بوم, شیشه ,سفال ,دیوار ترسیم می کند و روحی تازه در آنها نی دمد. گویی تمام جلوه گری طبیعت را یکجا در ذهنش ثبت کرده و حال با تمام عشق هنری، آفرینشی تازه ایجاد می کند .

در میان هنرمندان به سراغ بانویی رفتیم که از هنرش بهره برداری اقتصادی میکند و گامی هنرمندانه در پیشبرد اقتصاد مقاومتی برداشته است. وی با دستانی هنرمند فرمایش رهبری را جامه عمل پوشانده و موفقیت های بسیاری در عرصه هنر و اقتصاد کسب کرده. در ادامه گفتگوی خبرنگار شبنم همدان با این بانوی هنرمند را می خوانید.

ابتدا خودتان را برای خوانندگان ما معرفی کنید ؟

معصومه سادات اطیابی هستم دارای مدرک کارشناسی علوم اجتماعی و در رشته های هنرهای تجسمی وهنر های دستی نیز از اداره کل فنی و حرفه ای مدرک مهارت کسب کرده ام

چند سال است که کارهای هنری انجام می دهید؟

معصومه سادات درباره زمان شروع فعالیت وسابقه کار خود می گوید :

فعالیت خود را از سال ۱۳۷۵ در زمینه  نقاشی زیر نظر استاد جلال متولی  شروع کرده ام وبعد از دو سال آموزش نقاشی

از سال 1378  از سن 30 سالگی به بعد به صورت جدی وحرفه ای فعالیت هنری خودم را  در مرکز خرید سپید آغاز کردم وهفده سال است زیر نظر سازمان صنایع  دستی واشیای قدیمی کار می کنم .

اطیابی همچنین در باره فعالیتهایش سخن می گوید :  تا کنون هزاران هنرجو پرورش داده ام . حدود 7 سال در مرکز خرید سپید کلاس هاس هنری داشتم و پس از ان 10 سال در مرکز خرید نگین واقع در میدان هفت حوض وسه سال در پاساژهای نصر در گیشا و مریم در میرداماد و پارسیان در فلکه دوم تهرانپارس فعالیت داشته ام . نمایشگاه هایی هم به صورت انفرادی و گروهی برگزار کرده ام. در فرهنگسرای اشراق وفرهنگسرای گلستان سه بار در نمایشگاه های بین المللی فعالیت داشته ام. حدود 15 سال ست که زیر نظر اتحادیه صنایع دستی هستم و هم اکنون  مسئولیت خانه هنر هفت حوض را به عهده دارم.

در باره زمینه فعالیت های هنری و نقاشی خود توضیح دهید؟

اطیابی در باره زمینه های  فعالیت هنری نقاشی می گوید :در انواع تکنیکهای نقاشی، طراحی ، سیاه قلم، آبرنگ و رنگ روغن و خطاطی کلاسهای آمادگی کنکور هنر و نقاشی برجسته و مدرن و گل چینی حرفه ای  و هنر های دستی از قبیل پتینه کاری ساختمانی، نقاشی روی شیشه،  دکوپاژ معرق  ومعرق کاشی و مینا کاری و.... فعالیت می کنم هر ساله هزاران هنر جو را به همراه دیگر اساتید در سالن هنرسرای طلایه آموزش می دهیم و هر یک از نو آموزان هنر،  پس از یادگیری کامل به هنر جویان دیگر نیز آموزش می دهند.

انتخاب به عنوان کارآفرین برتر سال 95 از سوی سازمان بهزیستی کشور

اطیابی به عنوان کار آفرین برتر سال ۹۵ از طرف سازمان بهزیستی کشور معرفی شده است. وی در این باره می گوید :باعث افتخار من است که در عرصه اقتصادی کشورم خدمتی ارائه دهم.  هر گاه هنر جویی را آموزش می دهم و میبینم قادر است آموخته هایش را به تصویر بکشد احساس خوبی به من دست می دهد. هنر مانند چشمه ای جوشان قادر است تا همیشه ادامه داشته باشد.

دلایل موفقیت بانوی کارآفرین در بازار فروش محصولات هنری

این بانوی کار آفرین در خصوص علل موفقیت در بازار فروش می گوید: من به عنوان یک هنرمند از هنر نقاشی بر روی ظروفی استفاده می کنم که کاربرد فروانی در استفاده امروزی دارد. نیاز بازارو  تقاضا امروزه معطوف به هنری شده است که در عین کارایی و زیبایی مدرن باشد ما هنرمندان می توانیم با استفاده از سبک های هنری متفاوت و پیاده سازی بر ظروف شیشه , سفال نه تنها به  جنبه زیبایی آن بیا فزاییم بلکه کارهایی ارائه دهیم که کاربردی و قابل شتشوباشد و این امر موجب استقبال بیشتر مشتریان خواهد شد.

وی ادامه می دهد : هم اکنون صدها نفر از هنرجویان هنرسرای طلایه مشغول کار و فعالیت اقتصادی هستند و در زمینه نقاشی روی سفال و سرامیک وچوب وشیشه فعالیت دارند.

امیدوارم همه بانوان هنرمند در جهت اموزش و همگانی کردن هنر خویش گام بردارند و از هنر در اقتصاد خانواده و جامعه بهره برداری مفید انجام دهند.

انتهای پیام / ن 

کارآفرین برتر سال 95 کارآفرین برتر سال 95 کارآفرین برتر سال 95 کارآفرین برتر سال 95 کارآفرین برتر سال 95 کارآفرین برتر سال 95 کارآفرین برتر سال 95 کارآفرین برتر سال 95 کارآفرین برتر سال 95  کارآفرین برتر سال 95  کارآفرین برتر سال 95  کارآفرین برتر سال 95 کارآفرین برتر سال 95  کارآفرین برتر سال 95  کارآفرین برتر سال 95  کارآفرین برتر سال 95  کارآفرین برتر سال 95  کارآفرین برتر سال 95  کارآفرین برتر سال 95  کارآفرین برتر سال 95  کارآفرین برتر سال 95  کارآفرین برتر سال 95  کارآفرین برتر سال 95  کارآفرین برتر سال 95  کارآفرین برتر سال 95 کارآفرین برتر سال 95 کارآفرین برتر سال 95

هنر و اقتصاد هنر و اقتصاد هنر و اقتصاد هنر و اقتصاد هنر و اقتصاد هنر و اقتصاد هنر و اقتصاد هنر و اقتصاد هنر و اقتصاد هنر و اقتصاد هنر و اقتصاد هنر و اقتصاد هنر و اقتصاد هنر و اقتصاد هنر و اقتصاد هنر و اقتصاد هنر و اقتصاد هنر و اقتصاد هنر و اقتصاد هنر و اقتصاد هنر و اقتصاد 

تصاویر تکمیلی: 
شبنم ها, shabnamha, هر در خدمت اقتصاد, afkl ih, shabnamha.ir
شبنم ها, shabnamha, هر در خدمت اقتصاد, afkl ih, shabnamha.ir
شبنم ها, shabnamha, هر در خدمت اقتصاد, afkl ih, shabnamha.ir
شبنم ها, shabnamha, هر در خدمت اقتصاد, afkl ih, shabnamha.ir
شبنم ها, shabnamha, هر در خدمت اقتصاد, afkl ih, shabnamha.ir

دیدگاه شما

آخرین اخبار