30. بهمن 1395 - 16:08   |   کد مطلب: 15431
با هدف شناسایی، درمان و پیگیری اختلالات تکاملی کودکان
مرکز جامع تکامل کودکان در بیمارستان فرشچیان همدان راه اندازی می شود
مديرعامل مركز آموزشي درماني فرشچيان (سينا) همدان از راه‌اندازی مرکز جامع تکامل کودکان با هدف شناسایی، درمان و پیگیری اختلالات تکاملی کودکان در بيمارستان فرشچيان(سينا) همدان خبر داد.
مركز آموزشي درماني فرشچيان (سينا),همدان,مرکز تکامل کودکان, اختلالات تکاملی کودکان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : جواد جوزی از راه‌اندازی مرکز جامع تکامل کودکان با هدف شناسایی، درمان و پیگیری اختلالات تکاملی کودکان در بیمارستان فرشچیان(سینا) خبر داد و اظهار کرد: توسعه اورژانس سرپایی و بستری به متراژ 300 متر مربع از اقدامات قابل توجه طی دو سال اخیر در این مرکز بوده است.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت و توسعه بخش ICU  به میزان چهار تخت طی دو سال اخیر، گفت: افزایش ظرفیت 9 تخت به بخش نورولوژی از جمله اقدامات است.

مدیرعامل مرکز آموزشی درمانی فرشچیان (سینا) همدان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بیمارستان، به اخذ گواهینامه ایزو بین المللی 2008-9001 از شرکت KQR اشاره کرد و افزود:‌ اخذ گواهینامه اعتباربخشی فرهنگی و کسب رتبه دوم استانی از دیگر دستاوردهایی است که بیمارستان فرشچیان (سینا) طی دو سال اخیر به آن دست یافته است.

وی با اشاره به اخذ گواهینامه اعتباربخشی ملی بیمارستان با درجه ‌I گفت: اخذ تندیس و لوح تقدیر بیمارستان سبز از معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از افتخارات به دست آمده است.

جوزی با اشاره به افزایش رضایتمندی مردم از خدمات مرکز به واسطه اجرای طرح تحول سلامت، افزود:‌ این طرح بسیار مورد توجه بوده و توانسته‌ایم در قالب آن اقداماتی را در بیمارستان انجام دهیم که همین امر باعث کسب رضایتمندی بیشتر از سوی بیماران شده است.

وی به مشکلات موجود در این بیمارستان اشاره کرد و افزود:‌ کمبود فضای فیزیکی در راستای توسعه فعالیتهای جدید که نیازمند افزایش فضا بوده، را می‌توان در رابطه با مشکلات نام برد.

مدیرعامل مرکز آموزشی درمانی فرشچیان (سینا) همدان با اشاره به نبود پارکینگ و لزوم ایجاد آن در مرکز آموزشی درمانی فرشچیان(سینا) برای رفاه حال همراه بیماران، گفت:‌ کمبود بعضی از تجهیزات نظیر CT اسکن نیز از دیگر مشکلات این مرکز است.

وی با بیان اینکه خیرینی که تمایل به مشارکت و فعالیت در حوزه سلامت دارند تقاضا داریم که برای خرید تجهیزات نظیر سی تی اسکن، آنژیوگرافی، دیالیز، ساخت پانسیون اقامت پزشکان و تجهیزات با ما مساعدت و همکاری کنند، افزود:‌ ما همواره آماده دریافت پیشنهادات نظرات همشهریان در خصوص ارائه خدمات بهتر هستیم.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار