22. اسفند 1395 - 20:14   |   کد مطلب: 15781
زنان اسلامی باید از خلاقیت و ابتکارهای خود برای شکوفایی اقتصاد کشورهای اسلامی استفاده کنند و نقش آنها فقط محدود به کانون خانواده نباشد.
زنان مسلمان,زن ایرانی,تولید ملی,خودکفایی,خرید کالای ایرانی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

 بانوان مسلمان الگوبخش تولید ملی و خودکفایی هستند/زنان ایران خرید کالای داخلی را در اولویت قرار دهند

 

زنان مسلمان زنان مسلمان زنان مسلمان زنان مسلمان زنان مسلمان زنان مسلمان زنان مسلمان زنان مسلمان زنان مسلمان زنان مسلمان خرید کالای ایرانی خرید کالای ایرانی خرید کالای ایرانی خرید کالای ایرانی خرید کالای ایرانی خرید کالای ایرانی خرید کالای ایرانی خرید کالای ایرانی تولید ملی تولید ملی تولید ملی تولید ملی تولید ملی تولید ملی تولید ملی

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از آرمان زنان : عایشه زلال الدینووا گفت: زنان به ویژه بانوان مسلمان الگوبخش تولید ملی و خودکفایی هستند و از این دیدگاه در توسعه اقتصاد کشورهای خود نقش مهمی ایفا می کنند.
کارشناس روس تاکید کرد: زنان اسلامی باید از خلاقیت و ابتکارهای خود برای شکوفایی اقتصاد کشورهای اسلامی استفاده کنند و نقش آنها فقط محدود به کانون خانواده نباشد.
وی افزود: هر چند تربیت کودکان و کمک به همسر برای اداره امور خانواده، وظایف بسیار مهمی است که نبابد از آن غافل شد، اما زنان باید در بخش های اقتصادی و صنعتی و مشاغلی که امکان حضور این قشر از جامعه وجود دارد، مشارکت فعال داشته باشند.
کارشناس مسلمان روس گفت: زنان در بخش های اقتصادی و امور خانواده می توانند الگوی اهمیت دادن به تولید ملی و مصرف کالاهای ساخت کشور باشند و به همین دلیل نباید نقش خود را در جامعه کم اهمیت تلقی کنند.
وی اضافه کرد: به عنوان مثال زنان مسلمان با انتخاب پوشش تولید داخل با سبک و مدل های ملی و اسلامی می توانند در شکوفایی اقتصادی واحدهای تولید لباس نقشی مهم داشته باشند و واردات را کاهش دهند.
زلال الدینووا همچنین خاطرنشان کرد: زنان باید دقت کنند تا در هزینه ها و خریدها گرفتار تجمل گرایی نشوند، زیرا با این گونه رفتارها مطمئنا بسیاری از خانواده ها گرفتار مشکلات مالی می شوند و از طرف دیگر کالاهایی که خریداری می شود، بیشتر وارداتی بوده و نه تنها سودی برای اقتصاد ملی ندارد، بلکه زیان بار است و بسیاری از فرصت های کاری نیز از بین می رود.
وی گفت: زنان باید نگاهی فراگیرتر به اقتصاد و تولیدات داخلی داشته باشند و برای خودکفایی کشورهای خود تلاش کنند و همزمان نیز مردان باید اهمیت و تاثیرگذاری مثبت توانمندی های زنان را درک کنند و در این صورت عرصه برای شکوفایی استعدادها تنگ نمی شود، زیرا جز این رویکرد نمی توان انتظار همدلی و موفقیت را برای پیشرفت کشور داشت.
رئیس موسسه نور نیک گفت: تجربه نشان داده، فقط در شرایطی که زنان دوشادوش مردان در گرداندن چرخ های اقتصادی مشارکت کنند، نتیجه مطلوب می شود، ولی تنگ نظری در چنین اموری نتایج نامطلوب دارد.
زلال الدینووا در پایان اظهار کرد: از وضع زنان ایران آگاهم و می دانم تا چه اندازه برای پیشرفت کشور خود تلاش می کنند و استقامت آنها به ویژه در شرایط تحریم های غربی، به کاهش مشکلات کمک کرد. فقط فقط با چنین روحیه ای و بویژه سخت کوشی توام با خلاقیت می توان اقتصاد کشور را خودکفا و بر تولیدات داخلی متکی کرد.

انتهای پیام/ص

زنان مسلمان زنان مسلمان زنان مسلمان زنان مسلمان زنان مسلمان زنان مسلمان زنان مسلمان زنان مسلمان زنان مسلمان زنان مسلمان خرید کالای ایرانی خرید کالای ایرانی خرید کالای ایرانی خرید کالای ایرانی خرید کالای ایرانی خرید کالای ایرانی خرید کالای ایرانی خرید کالای ایرانی تولید ملی تولید ملی تولید ملی تولید ملی تولید ملی تولید ملی تولید ملی تولید ملی تولید ملی تولید ملی تولید ملی تولید ملی تولید ملی خودکفایی خودکفایی خودکفایی خودکفایی خودکفایی خودکفایی خودکفایی 

دیدگاه شما

آخرین اخبار