28. اسفند 1395 - 12:00   |   کد مطلب: 15863
به مناسبت جشنواره نوروزی همدان این نمایشگاه‌ها از 29 اسفندماه آغاز شده و تا 12 فروردین ماه برپاست.
جشنواره نوروزی همدان,نمایشگاه صنایع دستی,جنگ شادی,باباطاهر,تپه هگمتانه,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

 نمایشگاه صنایع‌دستی در میدان باباطاهر و تپه هگمتانه برپا می شود/ برگزاری دو جنگ شادی در ایام نوروز

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : علی مالمیر از برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی، سوغات و هدایا همزمان با فرا رسیدن سال نو خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت جشنواره نوروزی همدان این نمایشگاه‌ها از 29 اسفندماه آغاز شده و تا 12 فروردین ماه برپاست.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در میدان باباطاهر و تپه هگمتانه برپا خواهد شد، تصریح کرد: این نمایشگاه‌ها از ساعت 8 صبح تا 8 شب برپا خواهند بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان از برگزاری جشن سال تحویل نوروز 96 خبر داد و خاطرنشان کرد: جشن سال تحویل 30 اسفند ساعت 13 در میدان باباطاهر برگزار می‌شود که علاقمندان به همراه خانواده می‌توانند در این جشن حضور یابند.

*برگزاری دو جنگ شادی در عین‌القضات و میدان باباطاهر

وی به برگزاری دو جنگ شادی در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: نخستین جنگ شادی از یکم تا سوم فروردین ماه ساعت 17 در مقابل مجتمع عین‌القضات همدانی محل استقرار ستاد خدمات سفر، برگزار خواهد شد.

مالمیر یادآور شد: جنگ شادی دیگری نیز از پنجم تا هشتم فروردین ماه از ساعت 17 در میدان باباطاهر برگزار می‌شود که مسافران و گردشگران حاضر در جوار آرامگاه باباطاهر می‌توانند از آن دیدن کنند.

انتهای پیام/ص

نمایشگاه صنایع دستی نمایشگاه صنایع دستی نمایشگاه صنایع دستی نمایشگاه صنایع دستی نمایشگاه صنایع دستی نمایشگاه صنایع دستی نمایشگاه صنایع دستی نمایشگاه صنایع دستی نمایشگاه صنایع دستی جنگ شادی جنگ شادی جنگ شادی جنگ شادی جنگ شادی جنگ شادی جنگ شادی باباطاهر باباطاهر باباطاهر باباطاهر باباطاهر باباطاهر جشنواره نوروزی همدان جشنواره نوروزی همدان جشنواره نوروزی همدان جشنواره نوروزی همدان جشنواره نوروزی همدان جشنواره نوروزی همدان جشنواره نوروزی همدان جشنواره نوروزی همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار