3. فروردين 1396 - 8:42   |   کد مطلب: 15928
در حال حاضر بسیج زمینه اشتغال خانگی را برای خیلی از زنان فراهم کرده است تا زنان بتوانند به عنوان یک شغل خانگی در منزل مشغول به تولید و کار باشند.
زنان,اقتصاد مقاومتی,بسیج زنان,مینو اصلانی,اشتغال خانگی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

بسیج زنان با بسترسازی “تولید” و “اشتغال” بخش زنان به دنبال تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از آرمان زنان : مینو اصلانی با اشاره به جایگاه فعالیت زنان در حوزه اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: زنان علی‌رغم اینکه در صحنه‌های اجتماعی حضور فعال دارند در مشارکت‌های اقتصادی هم یک پایه اساسی اقتصاد مقاومتی زنان هستند.

وی افزود: این درحالی است که زنان در این بخش ۳ نقش عمده دارند یک استفاده بهینه و بهینه مصرف کردن، ترویج استفاده از کالاهای ایرانی و دیگری ایجاد اشتغال خانگی را برعهده دارند.

اصلانی تصریح کرد: در حال حاضر بسیج زمینه اشتغال خانگی را برای خیلی از زنان فراهم کرده است تا زنان بتوانند به عنوان یک شغل خانگی در منزل مشغول به تولید و کار باشند.

مسئول بسیج زنان سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به مشاغل خانگی زنان گفت: این مشاغل خانگی شامل آموزش صنایع دستی، آموزش رشته‌های نوین مانند تولید نرم‌افزارهای تلفن همراه و غیره می‌شود.

وی ادامه داد: آموزش در رشته نرم‌افزارهای تلفن‌ همراه به‌صورت نمونه در تهران آغاز شده و در آینده نزدیک ۱۰ هزار نفر را آموزش می‌دهیم که بتوانند در منزل تولید نرم‌افزار تلفن همراه را برعهده بگیرند تا بتوانیم حجم انبوهی از نرم‌افزارهای تلفن همراه را با سبک زندگی اسلامی ایرانی تولید کنیم.

انتهای پیام/ص

زنان و اقتصاد مقاومتی زنان و اقتصاد مقاومتی زنان و اقتصاد مقاومتی زنان و اقتصاد مقاومتی زنان و اقتصاد مقاومتی زنان و اقتصاد مقاومتی زنان و اقتصاد مقاومتی زنان و اقتصاد مقاومتی زنان و اقتصاد مقاومتی بسیج زنان بسیج زنان بسیج زنان بسیج زنان بسیج زنان بسیج زنان بسیج زنان بسیج زنان بسیج زنان اشتغال خانگی اشتغال خانگی اشتغال خانگی اشتغال خانگی اشتغال خانگی اشتغال خانگی اشتغال خانگی

دیدگاه شما

آخرین اخبار