5. فروردين 1396 - 20:47   |   کد مطلب: 15944
دیابتی‌ها بخوانند؛
نحوه نگهداری انسولین در مسافرت
یک داروساز گفت: بیماران دیابتی در ایام تعطیلات نوروز برای نگهداری انسولین خود باید از ظروف مخصوصی به نام آیسپک استفاده کنند تا دمای این دارو بین ۲ تا ۸ درجه سانتیگراد باقی بماند.
 بیماران دیابتی,نگهداری انسولین,سفر نوروزی,قلم انسولین,عید نوروز,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

نحوه نگهداری انسولین در مسافرت

 

نگهداری انسولین نگهداری انسولین نگهداری انسولین نگهداری انسولین نگهداری انسولین نگهداری انسولین نگهداری انسولین نگهداری انسولین نگهداری انسولین نگهداری انسولین نگهداری انسولین نگهداری انسولین

 
به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان : محمدرضا شوشتری داروساز ؛ با اشاره به طرز نگهداری انسولین در هنگام مسافرت اظهار داشت: بیماران دیابتی باید در هنگام مسافرت با خود انسولین همراه داشته باشند تا بر طبق دستور پزشک معالج‌شان با تزریق این دارو باعث تنظیم قند خون بدنشان شود.
 
وی بیان کرد: معمولا داروهای انسولین را باید بین دمای ۲ تا ۸ سانتیگراد و یا به عبارت دیگر دمای یخچالی نگهداری کرد و در همین راستا مسافران نوروزی مواد انسولین را باید در یک ظروف مخصوص در هنگام سفر نگهداری کنند.
 
این داروساز عنوان کرد: برای نگهداری انسولین در هنگام سفر تمام داروخانه‌های کشور ظروف مخصوصی به نام آیسپک به بیماران دیابتی جهت نگهداری انسولین ارائه می‌دهند و این نوع ظرف باعث شده دمای انسولین در حالت متعادل آن حفظ شود.
 
وی بیان کرد: افرادی که ظروف مخصوص آیسپک در هنگام سفر برای نگهداری انسولین در دمای ۲ تا ۸ درجه سانتیگراد پیدا نکرده‌اند باید این مواد را در کنار کیسه‌های یخ در طول سفر نگهداری کنند.
 
شوشتری یاد آور شد: بیماران دیابتی که از قلم انسولین استفاده می‌کنند باید نحوه مصرف و زمان‌های تزریق را به همراه خود آموزش و یادآوری کنند.
 
انتهای پیام/ص
 
نگهداری انسولین نگهداری انسولین نگهداری انسولین نگهداری انسولین نگهداری انسولین نگهداری انسولین نگهداری انسولین نگهداری انسولین نگهداری انسولین نگهداری انسولین نگهداری انسولین نگهداری انسولین دیابت دیابت دیابت دیابت دیابت دیابت دیابت دیابت مسافرت مسافرت مسافرت مسافرت مسافرت مسافرت مسافرت مسافرت مسافرت مسافرت

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار