6. فروردين 1396 - 8:02   |   کد مطلب: 15946
دور جدید تمرینات تیم ملی روئینگ دختران نوجوان و جوانان از 8 فروردین در دریاچه آزادی آغاز خواهد شد.
رویینگ بانوان,تیم ملی پاراکانو,مسابقات قهرمانی جهان و آسیا,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

آغاز اردوی پاراکانو و روئینگ بانوان از 7 و 8 فروردین

 

روئینگ بانوان روئینگ بانوان روئینگ بانوان روئینگ بانوان روئینگ بانوان روئینگ بانوان روئینگ بانوان روئینگ بانوان روئینگ بانوان روئینگ بانوان

 

به گزارش شبنم همدان ، خبرگزاری فارس به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی نوشت : تیم ملی روئینگ بانوان رده سنی جوانان  و نوجوانان خود را به منظور حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک نوجوانان آماده می کند. به همین منظور در آغاز پنجمین مرحله اردوی آمادگی، تمرینات پاروزنان از 8 فروردین ماه در دریاچه آزادی آغاز خواهد شد.

این مرحله از اردو تا 29 فروردین ماه ادامه پیدا می کند.

سولماز عباسی به عنوان مربی و ملیکا علی نژاد به عنوان کمک مربی هدایت قایقرانان را در این مرحله از اردو بر عهده دارند.

ثمین یحیوی، شیدا فیضی، نگین منفرد و آیناز بنای نیک سیرت از آذربایجان غربی، مبینا مرادی، مائده حضوری و حانیه رمضانی از تهران، نسترن جوادی و مهتا آهنگران از زنجان، فاطمه صفری و کیمیا زارعی از همدان و هانیه بیداد از کرمانشاه نفرات دعوت شده به اردو هستند.

* آغاز ششمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی پاراکانو 

4 قایقران تیم ملی پاراکانو که خود را برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان و آسیا 2017 آماده می کنند، دور جدید تمرینات خود را در قالب ششمین مرحله اردوی آمادگی از 7 فروردین ماه آغاز خواهند کرد.

این مرحله از اردو تا 28 فروردین ماه در دریاچه آزادی ادامه پیدا می کند.

شهلا بهروزی راد از کرمانشاه، اسلام جاهدی از هرمزگان، اکبر طهماسبی از تهران و نادر عیوضی از گیلان نفرات دعوت شده به اردو هستند که تحت نظر مسعود مهدوی نیا سرمربی تیم ملی پاراکانو تمرینات خود را انجام خواهند داد.

انتهای پیام/ص

روئینگ بانوان روئینگ بانوان روئینگ بانوان روئینگ بانوان روئینگ بانوان روئینگ بانوان روئینگ بانوان روئینگ بانوان روئینگ بانوان روئینگ بانوان تیم ملی پاراکانو تیم ملی پاراکانو تیم ملی پاراکانو تیم ملی پاراکانو تیم ملی پاراکانو تیم ملی پاراکانو تیم ملی پاراکانو تیم ملی پاراکانو تیم ملی پاراکانو تیم ملی پاراکانو تیم ملی پاراکانو

دیدگاه شما

آخرین اخبار