7. فروردين 1396 - 20:09   |   کد مطلب: 15974
رئیس پلیس راه استان همدان از وقوع یک فقره تصادف مرگبار در محور همدان- بیجار خبر داد.
پلیس راه,تصادف مرگبار,محور همدان-بیجار,همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از ایسنا : سرهنگ رضا عزیزی اظهار کرد: روز گذشته ساعت 19:55، یک دستگاه پیکان موتور پژو مدل 71-70 با 5 سرنشین از سمت همدان عازم بیجار بوده که به علت برخورد با یک دستگاه پیکان وانت دچار حادثه می‌شود.

وی با بیان اینکه راننده، همسرش، پسر دوساله‌اش به اضافه پدر و مادرزنش سرنشینان خودروی پیکان را تشکیل می‌دادند، عنوان کرد: راننده یک پیکان وانت از اهالی روستاهای اطراف گل‌تپه بوده که از سمت بیجار ماشین‌سواری می‌کرده است، حالا به چه علتی کنترل ماشین از دستش خارج شده و به شانه سمت چپ جاده رفته و در هنگام بازگشت خودروی پیکان را دیده که به سمت چپ می‌رود بنابراین برای جلوگیری از برخورد او هم به سمت چپ رفته که در نهایت در خط وسط جاده با یکدیگر برخورد می‌کنند و خودروها دچار حریق شده و متأسفانه 5 سرنشین پیکان فوت می‌کنند.

وی با بیان اینکه سرنشینان عقب خودروی پیکان دچار حریق نشده و فوت می‌کنند، خاطرنشان کرد: سرنشینان جلو شامل راننده و همسرش دچار سوختگی شده و فوت می‌کنند. راننده پیکان وانت زنده است اما دچار سوختگی درجه سه و عمیق شده و امیدی به زنده ماندنش نیست.

 

روابط عمومی اورژانس کشور نیز جزئیات حادثه برخورد یک دستگاه وانت پیکان با سواری پیکان در محور همدان-بیجار را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، برخورد یک دستگاه وانت پیکان با سواری پیکان در ساعت 19:50 روز گذشته در محور همدان- بیجار، بین قهرودعلیا و سفلی اتفاق افتاد.

در پی این حادثه یک پایگاه زمینی به محل حادثه فراخوان شد و نخستین آمبولانس چهار دقیقه پس از اعلام حادثه به محل رسید.

بنابر اعلام روابط عمومی اورژانس کشور، در مجموع یک مصدوم این حادثه به بیمارستان امام رضا(علیه‌السلام) کبودراهنگ انتقال داده شد و متأسفانه پنج تن نیز قبل از رسیدن آمبولانس جان باختند.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار