8. فروردين 1396 - 12:02   |   کد مطلب: 15979
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گفت: در قالب طرح «دست‌های مهربانی» 3 هزار بسته سبد کالایی بین نیازمندان و مستمندان در همدان توزیع شد.
طرح دست های مهربانی,اوقاف و امور خیریه همدان,توزیع سبد کالا,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

توزیع 3 هزار بسته سبد کالایی در طرح  «دست‌های مهربانی» در همدان

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : حجت الاسلام محمد کاروند با بیان اینکه  طرح «دست‌های مهربانی» یکی از اصلی‌ترین طرح‌های سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای کمک به نیازمندان جامعه به ‌شمار می‌آید، اظهار کرد:با هدف اجرای امینانه نیت واقفین و کمک به نیازمندان این طرح در تمامی ایام سال اجرا می شود .

وی با اشاره به اجرای این طرح در ایام نوروز، گفت: در سال جدید 3 هزار سبد کالایی بین نیازمندان در قالب طرح «دست‌های مهربانی» توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هدف از اجرای این طرح را اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش در راستای کمک به مستندان، فقرا، ایتام و زنان سرپرست خانوار عنوان کرد و افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان در تمام سال با ارائه بسته‌های مایحتاج ضروری مردم نیازمند و کم بضاعت در این امر خداپسندانه مشارکت داشته است.

وی با اشاره به اینکه این بسته‌ها شامل مایحتاج ضروری نیازمندان است که در سطح استان توزیع شد، خاطرنشان کرد:بالغ بر 360 میلیون تومان برای تهیه این بسته‌های حمایتی و توزیع بین نیازمندان هزینه شده است.

کاروند با اشاره به اینکه سال گذشته بالغ بر 6 هزار و 270 بسته سبد کالایی حمایتی در بین نیازمندان سطح استان توزیع شد، گفت:ارزش ریالی این بسته‌ها 564 میلیون تومان بود.

وی افزود: در طرح «دست‌های مهربانی» سبدهای کالایی حمایتی بین اقشار محروم و نیازمند زیر پوشش کمیته امداد، نهادهای حمایتی و خانواده‌های مستمند حاشیه شهر توزیع شده است.

انتهای پیام/ص

دست های مهربانی دست های مهربانی دست های مهربانی دست های مهربانی دست های مهربانی دست های مهربانی دست های مهربانی دست های مهربانی دست های مهربانی دست های مهربانی توزیع سبد کالا توزیع سبد کالا توزیع سبد کالا توزیع سبد کالا توزیع سبد کالا توزیع سبد کالا توزیع سبد کالا توزیع سبد کالا توزیع سبد کالا اوقاف و امور خیریه همدان اوقاف و امور خیریه همدان اوقاف و امور خیریه همدان اوقاف و امور خیریه همدان اوقاف و امور خیریه همدان اوقاف و امور خیریه همدان اوقاف و امور خیریه همدان اوقاف و امور خیریه همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار