12. فروردين 1396 - 16:15   |   کد مطلب: 16041
محدوديت‌هاي ترافيكي روز طبیعت(سیزده‌ بدر) در همدان اعلام شد.
 محدودیت ترافیکی سیزده بدر,سیزده بدر در همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از صبح الوند : محدودیت‌های ترافیکی روز طبیعت(سیزده‌ بدر) در همدان اعلام شد؛ بر همین اساس از ساعت 19 تردد تمام خودروها از میدان قائم(عج) به سمت بلوار کولاب و محور گنجنامه ممنوع و مسیر از سمت میدان گنجنامه به سمت میدان قائم یکطرفه خواهد بود.

 

از ساعت 14 مسیر تقاطع پژوهش به سمت بلوار شهید فهمیده و میدان قائم(عج) و میدان قائم(عج) به سمت انتهای بلوار ارم و انتهای بلوار ارم به سمت بلوار بعثت(تقاطع سعیدیه قبلی) یکطرفه خواهد شد.

 

تمام خودروهایی که از گنجنامه و یا تقاطع پژوهش وارد میدان قائم(عج) می‌شوند، باید از سمت انتهای بلوار ارم و بلوار بعثت خارج شوند.

 

از تردد موتورسواران دارای حرکات مخاطره‌آمیز، فاقد کلاه ایمنی برای راکب و سرنشین، حامل بار و یا سرنشین غیرمتعارف در سطح معابر جلوگیری کرده و موتورسیکلت توقیف و به پارکینگ منتقل خواهد شد.

 

رانندگان وانت‌بارها، کامیونت‌ها و ... از حمل مسافر در قسمت بار اکیداً خودداری کنند زیرا در صورت مشاهده چنین موردی، ضمن اعمال قانون، از ادامه مسیر آنها توسط پلیس جلوگیری خواهد شد.

 

عبور کامیون و خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین در مناطق شهری و مناطق گردشگری و تفریحی به ویژه مسیر تقاطع پژوهش، محور گنجنامه، بلوار ارم, بلوار سعیدیه، جاده کشین و اِبرو و جاده حیدره و بالعکس از ساعت 8 تا 23 ممنوع خواهد بود.

 

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار