19. فروردين 1396 - 16:26   |   کد مطلب: 16138
رئیس هیأت تنیس‌ روی‌ میز استان همدان گفت: بانوی پینگ‌پنگ‌باز همدانی قهرمان دسته برتر نوجوانان کشور شد.
مسابقات تنیس روی میز,بانوی همدانی,قهرمانی کشور,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

قهرمانی بانوی پینگ پنگ باز همدانی در مسابقات تنیس روی میز کشور

 

مسابقات تنیس روی میز مسابقات تنیس روی میز مسابقات تنیس روی میز مسابقات تنیس روی میز مسابقات تنیس روی میز مسابقات تنیس روی میز مسابقات تنیس روی میز مسابقات تنیس روی میز بانوی همدانی بانوی همدانی بانوی همدانی بانوی همدانی بانوی همدانی بانوی همدانی بانوی همدانی

 

گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : محسن افروخته با اشاره به مسابقات تنیس‌ روی‌ میز دسته آزاد و برتر کشور، اظهار کرد: رقابت‌های تنیس روی‌ میز دسته آزاد و برتر نوجوانان دختر کشور با حضور 82 شرکت‌کننده از سراسر کشور در اهواز برگزار شد.

وی ادامه داد: این مسابقات از 15 تا 17 فروردین ماه در اهواز با 138 بازی در دو مرحله برگزار شد که پس از راهیابی 6 بازیکن برتر دسته آزاد، مسابقات دسته برتر در دو مرحله انجام پذیرفت.

رئیس هیأت تنیس‌ روی‌ میز استان همدان تأکید کرد: «هدیه آقامحمدی» بازیکن همدانی حاضر در دسته آزاد بود به همراه پنج ورزشکار دیگر موفق به حضور در دسته برتر شد تا سهمیه همدان در این دسته به دو نفر افزایش یابد.

وی افزود: بعد از انجام 38 بازی در جدول اصلی حذفی آسیایی با تعیین مقام در نیمه‌نهایی شیما صفایی از همدان مقابل کیمیا رستمی از تهران قرار گرفت و با نتیجه چهار بر دو، شیما صفایی به فینال راه پیدا کرد.

افروخته بیان کرد: در دیگر بازی نیمه‌نهایی این مسابقات پریناز حاجیلو از البرز مقابل فرناز اسکندری از خوزستان قرار گرفت و این بازی با نتیجه چهار بر یک به نفع حاجیلو پایان یافت و دیگر فینالیست مشخص شد.

وی اضافه کرد: در دیدار فینال این مسابقات پریناز حاجیلو  از البرز و شیما صفایی از همدان با هم به رقابت پرداختند که در پایان پینگ‌پنگ‌باز همدانی با نتیجه 4ـ 2 برنده بازی شد و قهرمان این دوره از بازی‌ها شد.

رئیس هیأت تنیس‌ روی‌ میز استان همدان یادآور شد: هدیه آقا‌محمدی دیگر ورزشکار همدانی حاضر در این مسابقات به مقامی بهتر از سیزدهمی دست پیدا نکرد.

وی خاطرنشان کرد: شیما صفایی از همدان، پریناز حاجیلو از البرز، کیمیا رستمی از تهران، فرناز اسکندری از خوزستان، مشکات بهمنی از خوزستان، فائزه نصیرایی، از مازندران، صبا سراجی از مرکزی، پریا خضر از آذربایجان‌غربی و حنانه امیدی از اصفهان، آتنا علیپور، تینا زلکی‌نژاد و ملیکا باشت باوی همگی از خوزستان، مبینا قورچیان از البرز، هدیه آقامحمدی از همدان، دینا فرمانی از اصفهان شانزده بازیکن دسته برتر هستند که در مرحله اول بازی دوره‌ای در چهار جدول بازی کرده تا سید جدول اصلی مشخص شود.

انتهای پیام/ص

مسابقات تنیس روی میز مسابقات تنیس روی میز مسابقات تنیس روی میز مسابقات تنیس روی میز مسابقات تنیس روی میز مسابقات تنیس روی میز مسابقات تنیس روی میز مسابقات تنیس روی میز بانوی همدانی بانوی همدانی بانوی همدانی بانوی همدانی بانوی همدانی بانوی همدانی بانوی همدانی قهرمانی کشور قهرمانی کشور قهرمانی کشور قهرمانی کشور قهرمانی کشور قهرمانی کشور قهرمانی کشور

دیدگاه شما

آخرین اخبار