21. فروردين 1396 - 8:36   |   کد مطلب: 16161
همزمان با ولادت امیرالمؤمنین علی(ع);
پیوند 3 زوج همدانی در جوار شهدای گمنام پارک مردم همدان
همزمان با ولادت امیرالمومنین علی(ع) به صورت نمادین سه زوج همدانی در جوار مزار شهدای گمنام پارک مردم زندگي مشترك خود را آغاز مي‌كنند.
مزار شهدای گمنام,پارک مردم همدان,پیوند  3 زوج همدانی,ولادت حضرت علی(ع),shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

پیوند 3 زوج همدانی در جوار شهدای گمنام پارک مردم همدان

 

مزار شهدای گمنام مزار شهدای گمنام مزار شهدای گمنام مزار شهدای گمنام پارک مردم همدان پارک مردم همدان پارک مردم همدان پارک مردم همدان پارک مردم همدان پارک مردم همدان پیوند 3 زوج همدانی پیوند 3 زوج همدانی پیوند 3 زوج همدانی پیوند 3 زوج همدانی پیوند 3 زوج همدانی 

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : همزمان با ولادت امیرالمومنین علی(ع) به صورت نمادین سه زوج همدانی در جوار مزار شهدای گمنام پارک مردم زندگی مشترک خود را آغاز می‌کنند.

دبیر تشکل بانوان جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی استان  در همین راستا با اعلام این خبر با بیان اینکه شهدا از ارزشمندترین سرمایه خود گذشتند، اظهار کرد: باید همواره راه شهدا را در پیش گرفته و از آنها در ابعاد مختلف زندگی به ویژه ایثار، ساده‌زیستی و ولایتمداری الگو بگیریم.

نرگس اسکندریان با اشاره به در پبش بودن میلاد باسعادت حضرت علی(ع)، گفت: فردا یک مراسم جشن به همین مناسبت در جوار مزار شهدای گمنام پارک مردم برگزار می‌شود که در آن شاهد آغاز زندگی مشترک سه زوج‌ جوان در کنار مزار شهدای گمنام خواهیم بود.

وی آغاز این برنامه را از ساعت 16:30 دانست و با بیان اینکه حضور برای عموم مردم آزاد است، خواستار حضوری پرشور در این مراسم شد و گفت: این شهدای گمنام چشم‌انتظار خانواده‌های خود هستند که با حضور در این مراسم علاوه بر شرکت در یک سنت حسنه، می‌توان این شهدای بزرگوار را نیز زیارت کرد.

دبیر تشکل بانوان جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی استان  با اشاره به اینکه این مراسم به نیابت از فرزندان و خانواده‌های شهدای گمنام برگزار می‌شود، یادآور شد: این عزیزان اگر زنده بودند حتما تاکنون تشکیل خانواده داده و صاحب فرزند شده بودند و چنین روزی را با آنها جشن می‌گرفتند.

وی با تاکید بر اینکه این مراسم می‌تواند الگوی مناسبی برای ساده‌زیستی در بین جوانان باشد، گفت: افراد با اقدامات مشابه می‌توانند در هر حالی نام و یاد شهدا را زنده نگاه داشته و راه آنها را سرمشق خود و دیگران قرار دهند.

اسکندریان تفاوت این مراسم با مراسم‌های دیگر را در نوع دعوت و پذیرایی از میهمانان دانست و ادامه داد: در این مراسم شرکت برای عموم آزاد است و همه افراد می‌توانند در بهره این مراسم معنوی با یکدیگر شریک باشند.

انتهای پیام/ص

مزار شهدای گمنام مزار شهدای گمنام مزار شهدای گمنام مزار شهدای گمنام پارک مردم همدان پارک مردم همدان پارک مردم همدان پارک مردم همدان پارک مردم همدان پارک مردم همدان پیوند 3 زوج همدانی پیوند 3 زوج همدانی پیوند 3 زوج همدانی پیوند 3 زوج همدانی پیوند 3 زوج همدانی ولادت حضرت علی(ع) ولادت حضرت علی(ع) ولادت حضرت علی(ع) ولادت حضرت علی(ع) ولادت حضرت علی(ع) ولادت حضرت علی(ع)

دیدگاه شما

آخرین اخبار