21. فروردين 1396 - 12:11   |   کد مطلب: 16165
اگر امروزه رفتارهای همه افراد در جامعه بر مبنای قرآن باشد دیگر هیچ مشکلی جامعه را تهدید نمی‌کند و توصیه من به عنوان یک خادم کوچک قرآن به همه دختران جوان هم سن و سال خودم این است که لحظه ای از قرآن جدا نشوند و بدانند که امنیت و عزت یک زن در گرو عمل به فرآمین قرآنی است.
سما بابایی,حفظ قرآن,قرآن کریم,بانوی روشندل,حافظ قرآن,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

امنیت و عزت یک زن در گرو پیروی از فرامین قرآنی است/ صبر در برابر مشکلات را بزرگترین درس زندگی از قرآن

 

حفظ قرآن حفظ قرآن حفظ قرآن حفظ قرآن حفظ قرآن حفظ قرآن حفظ قرآن حفظ قرآن  بانوی روشندل حافظ قران بانوی روشندل حافظ قران بانوی روشندل حافظ قران بانوی روشندل حافظ قران بانوی روشندل حافظ قران بانوی روشندل حافظ قران مسابقات قرآنی مسابقات قرآنی مسابقات قرآنی مسابقات قرآنی مسابقات قرآنی مسابقات قرآنی مسابقات قرآنی

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از طنین یاس : از همان بدو دوران ابتدایی تصمیم گرفت با چشم دل قرآن را حفظ کند. نه تنها نابینایی مانعی برای حفظ قرآن برای خانم “سما بابایی” نشد بلکه در عرصه تحصیل هم وی موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته الهیات شد. سما بابایی عناوین بسیار بالایی در عرصه مسابقات داخلی و بین المللی تا به امروز کسب کرده است.وی در حال حاضر عضو موسسه مهد قرآن کشوری است و تدریس قرآن را برای واحد خواهران به عهده دارد.

سما بابایی، اخلاق محوری را سرلوحه حفظ کردن قرآن کریم دانست و گفت: هدف از حفظ قرآن در زندگی بی شک داشتن رفتار پسندیده و اخلاقی نیکو در نظام خانواده و جامعه است و به طور معمول افرادی که با قرآن سرو کار دارند به طور ناخودآگاه اخلاق قرآنی هم پیدا می‌کنند که این همان نور الهی در دل‌ها است.

وی ادامه داد: کارشناس ارشد الهیات با گرایش علوم و حدیث هستم و این سطح از دانش به برکت حفظ قرآن و توجه به فرآمین الهی در من بوده است و خداراشاکرم که در حال حاضر به دیگر خواهران دینی ام تعلیم حفظ قرآن می‌دهم.

این روشن دل قرآنی خاطرنشان کرد: اگر امروزه رفتارهای همه افراد در جامعه بر مبنای قرآن باشد دیگر هیچ مشکلی جامعه را تهدید نمی‌کند و توصیه من به عنوان یک خادم کوچک قرآن به همه دختران جوان هم سن و سال خودم این است که لحظه ای از قرآن جدا نشوند و بدانند که امنیت و عزت یک زن در گرو عمل به فرآمین قرآنی است.

داوران مسابقات بین المللی از نحوه مسابقه دادن من حیرت زده شده بودند

مقام نخست مسابقات بین المللی قرآنی در کشور اردن تصریح کرد: وقتی پا به عرصه مسابقات قرآنی گذاشتم با پاسخ‌های درست و نحوه ادای بسیار مسلط در الفاظ، توانستم مقام اول این دوره از مسابقات که بسیار از رقابت بالایی برخوردار بود را کسب کنم و احساس می‌کردم برای مربیان و داوران بسیار تعجب انگیز بوده که من با اینکه یک بانوی ایرانی هستم اما خیلی خوب توانستم الفاظ را به خوبی  قرائت کنم.

بابایی، از نحوه حفظ قرآن کریم اینگونه اظهار کرد: در دوران مدرسه خیلی علاقه مند به حفظ قرآن شدم و از همان دوران ابتدایی با کمک مربیان کار حفظ را شروع کردم و مهمتر از همه خانواده ام در این مسیر بسیار به من کمک کردند که جا دارد از آن‌ها صمیمانه تشکر داشته باشم.

این بانوی قرآنی، صبر در برابر مشکلات را بزرگترین درس زندگی از قرآن دانست و گفت: بزرگترین درسی که از قرآن آموختم این بود که در برابر مشکلات و ناملایمات زندگی صبور و از خود ایستادگی نشان دهم چرا که خداوند با صابرین است و خدا را شاکرم که تا به امروز در سایه قرآن و اهل بیت به عنوان یک خادم کوچک قرآنی گام برداشته ام.

وی انس با قرآن را امری ضروری برای دختران و زنان برشمرد و با بیان این مطلب افزود: امروزه انس با قران برای همه افراد جامعه به خصوص زنان و دختران جامعه امری ضروری است تا در پرتو سایه سار قرآن، فرزندانی نیکو به جامعه تحویل داده شود.

انتهای پیام/ص

حفظ قرآن حفظ قرآن حفظ قرآن حفظ قرآن حفظ قرآن حفظ قرآن حفظ قرآن حفظ قرآن  بانوی روشندل حافظ قران بانوی روشندل حافظ قران بانوی روشندل حافظ قران بانوی روشندل حافظ قران بانوی روشندل حافظ قران بانوی روشندل حافظ قران مسابقات قرآنی مسابقات قرآنی مسابقات قرآنی مسابقات قرآنی مسابقات قرآنی مسابقات قرآنی مسابقات قرآنی سما بابایی سما بابایی سما بابایی سما بابایی سما بابایی سما بابایی سما بابایی سما بابایی

سما بابایی,حفظ قرآن,قرآن کریم,بانوی روشندل,حافظ قرآن,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

دیدگاه شما

آخرین اخبار