21. فروردين 1396 - 16:21   |   کد مطلب: 16171
دلایل افزایش بروز بیماریها در فصل بهار از منظر طب سنتی؛
از خوردن غذاهای گرم و خشک و حمام مکرر در بهار پرهیز کنید
در فصل بهار بدن در حال پاکسازی است که پرخوری و ‌رعایت‌ نکردن رژیم غذایی، موجب ضعیف‌ شدن بدن می‌شود که زمینه‌ساز ابتلا به بیماریها در فصل بهار است.
فصل بهار,طب سنتی,پاکسازی بدن,بیماری های فصل بهار,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

 از خوردن غذاهای گرم و خشک و حمام مکرر در بهار پرهیز کنید

 

فصل بهار فصل بهار فصل بهار فصل بهار فصل بهار فصل بهار فصل بهار پاکسازی بدن پاکسازی بدن پاکسازی بدن پاکسازی بدن پاکسازی بدن پاکسازی بدن پاکسازی بدن

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم : ناصر رضایی‌پور درباره تدابیر فصل بهار اظهار کرد: در فصل بهار مواد زائد انباشته‌شده در بدن از حالت انجماد خارج شده و در بدن به جریان می‌افتند.

به‌گفته وی در فصل بهار بدن در حال پاکسازی است که پرخوری و ‌رعایت‌ نکردن رژیم غذایی، موجب ضعیف‌ شدن بدن می‌شود که زمینه‌ساز ابتلا به بیماریها در فصل بهار است.

ورزش زیاد و حمام مکرر در بهار ممنوع

رضایی‌پور متذکر شد: لازم است در فصل بهار، از خوردن غذاهای گرم و خشک، حرکت و ورزش زیاد، حمام مکرر و خوردن غذاهای گوشتی و شیرینی زیاد خودداری شود همچنین بهتر است در این فصل به‌جای آب از عرق کاسنی یا عرق شاه‌تره استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: بهتر است در این فصل از مصرف غذاهای چرب و سرخ‌کردنی, خوراکی‌های تلخ، تند و تیز، و شور که مزاج گرم دارند مانند آجیل شور و گردو پرهیز کرد.

آشنایی با نوشیدنیهای مفید در فصل بهار 

 این دستیار تخصصی طب سنتی ایران یادآور شد: بهتر است در این فصل از نوشیدنیهای خنک مانند شربت ریواس، شربت عناب، شربت نارنج، لیمو و "به" استفاده کرد.

انتهای پیام/ص

فصل بهار فصل بهار فصل بهار فصل بهار فصل بهار فصل بهار فصل بهار پاکسازی بدن پاکسازی بدن پاکسازی بدن پاکسازی بدن پاکسازی بدن پاکسازی بدن پاکسازی بدن طب سنتی طب سنتی طب سنتی طب سنتی طب سنتی طب سنتی

دیدگاه شما

آخرین اخبار