2. ارديبهشت 1396 - 7:57   |   کد مطلب: 16354
نهمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا؛
آخرین طلای تیم ملی تکواندو دختران ایران بر گردن ولی‌نژاد
یلدا ولی‌نژاد به عنوان آخرین نماینده کشورمان در گروه دختران با شکست تکواندوکار فیلیپینی نشان درخشان این رقابت‌ها را کسب کرد.
تیم ملی تکواندو دختران,مدال طلا,یلدا ولی نژاد,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

آخرین طلای تیم ملی تکواندو دختران ایران بر گردن ولی‌نژاد

 

به‌ گزارش ‌شبنم همدان به نقل از ایسنا : نهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور ۲۴۶ تکواندو کار از ۲۲ کشور آسیایی از صبح روز چهارشنبه (۳۰ فروردین ‌ماه) در مجتمع ورزشی "آتی‌راو" قزاقستان آغاز و امروز (جمعه) به پایان می‌رسد.

امروز (جمعه) و در آخرین روز این رقابت‌ها، تکواندوکاران اوزان ۵۹-، ۶۳-، ۷۸- و ۷۸+ کیلوگرم در گروه پسران و اوزان ۵۵-، ۵۹-، ۶۸- و ۶۸+ کیلوگرم در گروه دختران بر روی شیاپ‌چانگ می‌روند که حمیدرضا هادیان، امیرعلی پروینی، امیرحسین وقوعی آذر، مهران برخورداری، مبینا شاکری، یلدا ولی‌نژاد، مبینا بابالو و زهرا پوراسماعیل به عنوان نمایندگان کشورمان در روز پایانی هستند.

یلدا ولی‌نژاد تکواندوکار وزن ۵۹- کیلوگرم کشورمان برای این که مدال طلایی این رقابت‌ها را به‌دست آورد، در گام نخست «جی وون کیم» تکواندوکار کره‌ای را ۱۰ بر پنج از پیش رو برداشت، سپس به مصاف «میلانا گولوبوآ» از ازبسکتان رفت و با نتیجه‌ ۲۵ بر شش از شیاپ‌چانگ خارج شد. او در مرحله نهایی این رقابت‌ها «فلورنس چاوز» از فیلیپین را ۱۲ بر چهار شکست داد و عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کرد.

هدایت تیم‌ ‌ملی دختران کشورمان بر عهده اعظم درستی به عنوان سرمربی است و نیلوفر صفریان، معصومه محمدیان و محبوبه محمدنژاد به عنوان مربی در کنار درستی حضور دارند.

انتهای پیام/ص

تیم ملی تکواندو دختران تیم ملی تکواندو دختران تیم ملی تکواندو دختران تیم ملی تکواندو دختران تیم ملی تکواندو دختران تیم ملی تکواندو دختران مدال طلا مدال طلا مدال طلا مدال طلا مدال طلا مدال طلا

دیدگاه شما

آخرین اخبار