4. ارديبهشت 1396 - 8:33   |   کد مطلب: 16392
مدير اداره امور دانشجويي و فرهنگي پيام‌ نور همدان خبر داد
اولين كارگاه ازدواج دانشجويي در دانشگاه پيام‌ نور همدان برگزار می شود
مدير اداره امور دانشجويي و فرهنگي دانشگاه پيام نور همدان از برگزاري اولين كارگاه و نشست تخصصي ازدواج دانشجويي همراه با برگزاري جشن ازدواج دانشجويي در اين دانشگاه خبر داد.
کارگاه ازدواج دانشجوئی,جشن ازدواج,دانشگاه پیام نور همدان,زوج های دانشجویی,مشکلات زناشوئی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

 اولين كارگاه ازدواج دانشجويي در دانشگاه پيام‌ نور همدان برگزار می شود

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : صادق ذوقی با اشاره به برگزاری اولین کارگاه و نشست تخصصی ازدواج دانشجویی همراه با برگزاری جشن ازدواج دانشجویی در دانشگاه پیام نور اظهار کرد: این کارگاه توسط کمیته ازدواج کانون قرآن و عترت و با همکاری اداره فرهنگی پیام‌ نور استان همدان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این کارگاه به مدت سه روز از 10 تا 12 اردیبهشت‌ماه در دانشگاه پیام‌ نور همدان برگزار می‌شود، گفت: این کارگاه با حضور کارشناس کشوری و زوج‌های دانشجویی دانشگاه پیام‌نور همدان برگزار خواهد شد.

مدیر اداره امور دانشجویی و فرهنگی دانشگاه پیام‌ نور استان همدان تصریح کرد: هدف از برگزاری این کارگاه آشنایی دانشجویان برای یک انتخاب درست و حل مشکلات پیش رو در زندگی است.

وی با بیان اینکه این کارگاه‌ها در کاهش مشکلات زناشویی تاثیر مهمی خواهد داشت، ادامه داد: جوانان باید برای برون‌رفت از مشکلات زناشویی، نحوه برخورد با آنها را بدانند و این کارگاه نیز در همین راستا برگزار خواهد شد.

ذوقی افزایش آگاهی، تصمیم‌گیری صحیح و ازدواج موفق دانشجویان و... از دیگر اهداف این کارگاه عنوان کرد و افزود: دانشجویان در این کارگاه با ملاک‌های درست برای انتخاب همسر خود آشنا خواهند شد.

وی از برگزاری کارگاه ازدواج دانشجویی در دانشگاه پیام‌ نور همدان خبر داد و گفت: دانشجویان می‌توانند برای شرکت در این کارگاه به دانشگاه پیام نور استان همدان مراجعه و برای حضور در این کارگاه ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/ص

کارگاه ازدواج دانش جویی کارگاه ازدواج دانش جویی کارگاه ازدواج دانش جویی کارگاه ازدواج دانش جویی کارگاه ازدواج دانش جویی کارگاه ازدواج دانش جویی کارگاه ازدواج دانش جویی کارگاه ازدواج دانش جویی کارگاه ازدواج دانش جویی دانشگاه پیام نور همدان دانشگاه پیام نور همدان دانشگاه پیام نور همدان دانشگاه پیام نور همدان دانشگاه پیام نور همدان جشن ازدواج دانشجوئی جشن ازدواج دانشجوئی جشن ازدواج دانشجوئی جشن ازدواج دانشجوئی جشن ازدواج دانشجوئی جشن ازدواج دانشجوئی

دیدگاه شما

آخرین اخبار