6. ارديبهشت 1396 - 16:21   |   کد مطلب: 16431
به منظور تکریم و بزرگداشت بزرگان علم و فرهنگ استان;
«اردیبهشت مفاخر» در مجتمع بوعلی سینای همدان برگزار می شود
طرح نکوداشت مفاخری که یک عمر فعالیت فرهنگی و علمی داشته و هم‌اکنون نیز به فعالیت ادامه می‌دهند؛ در دستور کار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان قرار گرفته است.
مفاخر,اردیبهشت مفاخر,بزرگداشت,آیت اله احمد احمدی,مفاخر ملی,تکریم از بزرگان علم,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

 «اردیبهشت مفاخر» در مجتمع بوعلی سینای همدان برگزار می شود

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از همدان : سومین دوره «اردیبهشت مفاخر» با هدف نکوداشت آیت‌الله احمد احمدی و به منظور تکریم و بزرگداشت بزرگان علم و فرهنگ استان در مجتمع بوعلی سینای همدان برگزار می شود.

به منظور تکریم و بزرگداشت بزرگان علم و فرهنگ استان که در گستره استانی و ملی تأثیر عمیق فرهنگی و اجتماعی دارند، طرح نکوداشت مفاخری که یک عمر فعالیت فرهنگی و علمی داشته و هم‌اکنون نیز به فعالیت ادامه می‌دهند؛ در دستور کار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان قرار گرفته است.

آیین نکوداشت حضرت آیت ا... احمد احمدی، فردا در مجتمع فرهنگی و هنری بوعلی سینای همدان برگزار می شود.

آیت‌الله احمد احمدی از مفاخر ملی ما در حوزه و دانشگاه است که به عنوان فیلسوف و دانشمند در علوم انسانی شناخته می‌شوند. ایشان زاده روستای کهکدان ملایر و مایه فخر و مباهات استان ماست و امیدواریم این آیین گوشه کوچکی از ٧٠ سال فعالیت علمی ایشان را به جوانان و عموم علاقه‌مندان معرفی نماید.

انتهای پیام/ص

اردیبهشت مفاخر اردیبهشت مفاخر اردیبهشت مفاخر اردیبهشت مفاخر اردیبهشت مفاخر اردیبهشت مفاخر اردیبهشت مفاخر مجتمع فرهنگی بوعلی مجتمع فرهنگی بوعلی مجتمع فرهنگی بوعلی مجتمع فرهنگی بوعلی مجتمع فرهنگی بوعلی مجتمع فرهنگی بوعلی مجتمع فرهنگی بوعلی بزرگان علم بزرگان علم بزرگان علم بزرگان علم بزرگان علم بزرگان علم بزرگان علم

دیدگاه شما

آخرین اخبار