7. ارديبهشت 1396 - 14:22   |   کد مطلب: 16446
رئیس و سخنگوی نهاد خدمت اظهار داشت: تخصص ,تعهد به مثابه دو بال هستند که موجب اعتلای شورای شهر می شوند در صورت عدم این دوبال هم خود اعضای شورای شهر زمین گیر می شوند و هم باعث زمین گیری کل مجموعه می گردند .

به گزارش شبنم ها، 

دومین  نشست خبری نهاد خدمت با حضور اعضای شورای مرکزی نهاد خدمت و اصحاب رسانه روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ماه در حسینیه محله حاجی  برگزار شد.در این نشست حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر گرجی رئیس و سخنگوی  نهاد خدمت اظهار کرد : در جلسه گذشته پس از تشکیل ، دعوت عمومی  از کاندیدا هایی که خود را انقلابی می دانند ,نیز کاندیداهایی که مردم آنها را به انقلابی بودن می شناسند صورت گرفت.  100نفر کاندیدا  برنامه و سابقه خود را به نهاد خدمت ارسال کردند, توسط روابط عمومی نهاد خدمت از آنها برای مصاحبه حضوری دعوت به عمل آمد.

رئیس شورای نهاد خدمت همدان گفت : 8معیار اصلی برای ارزیابی کاندیداهای شورای شهر همدان به عنوان معیار در نظر گرقتیم .

حجت الاسلام گرجی معیار های نهاد خدمت  را به شرح زیر اعلام کرد:

1. تقوا, تعهد ,انقلابی بودن را از فرمایشات مقام معظم رهبری اخذ کرده ایم. کاندیدایی که دچار تزلزل نسبت به مبانی انقلابی باشد و تعهد ,پایبندی او اثبات نشده باشد  نمی تواند در لیست نهاد خدمت قرار بگیرد .

2. داشتن تخصص و تعهد لازم و مرتبط با شورای شهر؛  تخصص ,تعهد به مثابه دو بال هستند که موجب اعتلای شورای شهر می شوند در صورت عدم این دوبال هم خود اعضای  شورای شهر  زمین گیر می شوند و هم باعث زمین گیری شورای شهر می شود .

3.روحیه کار تیمی ؛ همان گونه که از نام شورای شهر برمی اید، کادر در این بخش، کار فردی نیست و کاندیداها اگر می خواهند در شورای شهر موفق باشند لازم است معتقد به کار تیمی و هم افزایی باشند

4.تجربه و سابقه اجرایی موفق ,مرتبط با شورای شهر

5. اعضای شورای شهر باید از شور و نشاط برخوردار باشند. اکنون  دچار نوعی عقب ماندگی سنتی مزمن در شورای شهر هستیم لذا یکی از معیارها بحث شور و نشاط و جوان گرایی در شورای شهر است .

6.اسیب شناسی کارشناسانه,واقع گرایانه  ودقیق از وضعیت موجود

7.داشتن طرح ,ایده نو

8 حسن شهرت مشهور به مسائل منفی نباشد ,نقاط سیاهی در کارنامه  نداشته باشد

رئیس شورای نهاد خدمت در پایان خبر داد  :طبق همان زمان بندی در روزهای تشکیل نهاد خدمت در هفته اول و دوم اردیبهشت ماه مصاحبه ها به پایان رسیده جمع بندی امتیازات 6ساعت به طول می انجامد در همایش دوم نهاد خدمت که هفته اینده برگزار خواهد شد فرصتی در اختیار انان برای معرفی برنامه هایشان   قرار خواهیم داد با رای گیری کتبی به 11 نفر از 22 نفر رای خواهند داد .

انتهای پیام / ن

دیدگاه شما

آخرین اخبار