8. ارديبهشت 1396 - 16:47   |   کد مطلب: 16465
مردم همدان در اجتماع بزرگ حامیان حجت الاسلام رییسی با داشتن پلاکاردهایی با مضامینی همچون "اقتصاد مقاومتی دیپلمات انقلابی می‌خواهد نه بازاریاب کالاهای خارجی" و " نه چرخ سانتریفوژ می چرخد نه اقتصاد" و... انتقادهای خود به دولت روحانی را نشان دادند.
 روحانی,رییسی,مردم همدان,انتقاد از دولت روحانی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان ، راه دانا به نقل از صبح الوند : با توجه به اعلام حضور سعید جلیلی در همدان به عنوان نماینده حجت الاسلام رییسی مردم شهر دارالمومنین همدان ساعاتی زودتر از سخنرانی دکتر سعید جلیلی  در سالن ولیعصر همدان حضور پیدا کرده بودند و جمعیت موج می زد.

 

جوانان زنان و مردان همه در این محفل پرشور و نشاط با در دست داشتن پلاکارت هایی همچون امام رضا شرمنده ایم! براءت  توهین به ساحت مقدس ائمه اطهار، خرمشهر را خدا آزاد کرد نه ناخدا واقتصاد مقاومتی دیپلمات انقلابی می‌خواهد نه بازاریاب کالاهای خارجی  همه یک صدا شده بودند تا بار دیگر نزدیک انتخابات ریاست جمهوری میزبان خوبی برای این مرد انقلابی باشند.

 

 

جمعیت موج می زد جای سوزن انداختن نبود کمی بعد با سلام و صلوات حضار جلسه آیت الله موسوی اصفهانی نماینده مجلس خبرگان رهبری و آقای کارخانه ای نماینده سابق مردم همدان در مجلس شورای اسلامی به سختی وارد سالن شدند.

 

 

مراسم با مجری گری مهدی روحی اغاز شد و در ان به توهین یکی از مجریان برنامه های  روحانی به ثامن الحجج اشاره کرد و گفت: مردم آمده اند بگویند که" ادب مرد به از دولت او است ".

 

جمعیت هر لحظه بیشتر می شد  به دلیل ازدحام جمعیت خیلی ا ز افراد بر روی سن نشسته بودند و پلاکارتهایی همچون "به جای اعتماد سازی به دشمن باید اعتماد به ملت را باورداشت" و "نه چرخ سانتریفوژ میچرخد نه اقتصاد" نارضایتی خود از این دولت را نشان داده بودند.

 

 

10 دقیقه نگذشته بود که دکتر سعید جلیلی وارد سالن شد و مردم دار المومنین همدان در استقبال از این مرد انقلابی یک صدا شعار درود بر جلیلی سلام بر رئیسی سر دادند تا بار دگر با آرمان های شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کنند.

 

 

مردم با شعار دست علی بر سر ماست، خامنه ای رهبر ماست جلیلی را تا روی سن همراهی کردند و جلیلی در سخنرانی خود عملکرد این دولت را کاملا رومانتیک دانست و گفت تدبیر بیاید بگوید در این 4 سال چه کرده است؟

 

آری مردم شهید پرور دار المجاهدین همدان یک صدا ندای لبیک را از همدان به گوش مقام معظم رهبری بار دیگر رساندند تا بگویند همیشه و همه جا و در همه صحنه ها جوانان همدان یاور و یار رهبری هستند.

 

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار