15. ارديبهشت 1396 - 16:41   |   کد مطلب: 16586
دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری سال 96، از ساعت 16 و 30 با حضور 6 کاندیدای انتخابات در صدا و سیما آغاز می‌شود.
مناظره دوم,انتخابات,انتخابات ریاست جمهوری,مناظره,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از جام جم آنلاین :  این مناظره قرار است با موضوع فرهنگی - سیاسی برگزار و از شبکه‌های یک سیما و رادیو ایران به‌طور زنده پخش شود.

آن طور که در خبرگزاری ها آمده است، اسحاق جهانگیری اولین کاندیدایی بود که ساعت 14:50 دقیقه با استقبال قائم مقام صدا و سیما وارد این سازمان شد و با خوشامدگویی رئیس رسانه ملی در اتاق انتظار مستقر شد.

جهانگیری در بدو ورود به صدا و سیما به خبرنگاران گفته است: مطالبی که برای کشور و آینده کشور مفید بدانم، مطرح خواهم کرد، حالا متفاوت با مناظره قبلی باشد یا خیر را نمی‌دانم.

سید ابراهیم رئیسی دومین کاندیدایی بود که ساعت 15:00 وارد سازمان صدا و سیما شد. وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا تاکتیک جدیدی نسبت به مناظره قبلی دارید یا خیر، گفت: مهمتر از اینکه چه تاکتیکی را انتخاب کرده باشیم مهم این است که مردم از طرف کاندیداها احساس صداقت کنند.

سید مصطفی هاشمی طبا به عنوان سومین کاندیدای ریاست جمهوری، ساعت 15:10 وارد سازمان صدا و سیما شد. او در بدو ورود به صدا و سیما گفت: من تاکتیک خاصی ندارم و سوال خاصی باشید، پاسخ می‌دهد.

وی همچنین درباره اولویت‌های خود اظهار داشت: اولویت سیاست خارجی من این است که باید عاقلانه و با متانت با سیاست خارجی روبرو شویم.

اعضای کمیسون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در محل برگزاری مناظره حضور یافتند.

محمد باقر قالیباف به عنوان چهارمین کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ساعت 15:17 دقیقه وارد سازمان صدا و سیما شد. قالیباف در بدو ورود در جمع خبرنگاران درباره روش مناظره‌اش اظهار داشت: مناظره این دوره کمی متفاوت‌تر از مناظره قبلی است در مناظره قبلی رئیس جمهور و معاون اولش هر دو با هم شرکت کردند و دو بار فرصت داشتند که از دولت دفاع کنند و این از عدالت به دور بود.

وی افزود: هفته قبل وقت بیشتری هم داده شد که کمیته نظارت گفته است می‌خواهد این را اصلاح کند امیدواریم این اشکالات امروز برطرف شود. مناظره باید جنبه ایجابی داشته باشد و مردم با تعهدات نامزدها آشنا شوند و امیدوارم مناظره خوبی داشته باشیم.

سید مصطفی میرسلیم به عنوان پنجمین کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ساعت 15:24 دقیقه وارد سازمان صدا و سیما شد. وی در بدو ورود به صدا و سیما گفت: موضوع مناظره امروز مسائل سیاسی و فرهنگی است و هر موضوعی شان خودش را دارد، البته مناظره قبلی بهتر می‌شد از فرصت‌ها استفاده کرد و موضوعات اجتماعی را برای مردم مطرح کنیم. امیدوارم این مناظره نتایج خوبی برای مردم داشته باشد.

حسن روحانی به عنوان ششمین و آخرین نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ساعت 15:43 وارد سازمان صدا و سیما شد. او گفت: مناظره ها برای آشنایی مردم با افکار و برنامه های کاندیداهاست. همه ما باید تلاش کنیم تا به این هدف کمک کنیم. اگر در این مناظره نقل قول ها دقیق باشد و افترا، تخریب و سیاهنمایی نباشد، مناظره واقعی خواهد بود و می تواند به مردم کمک کند.

□قرعه کشی محل نشستن کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد و بر این اساس، اسحاق جهانگیری در صندلی شماره 1، سید ابراهیم رئیسی در صندلی شماره 2، محمد باقر قالیباف در صندلی شماره 3، سید مصفی میرسلیم در صندلی شماره 4، حسن روحانی در صندلی شماره 5 و سید مصطفی هاشمی طبا هم در صندلی شماره 6 می‌نشیند.

 

 

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار