22. ارديبهشت 1396 - 8:14   |   کد مطلب: 16689
نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران گفت: فعالیت‌های تبلیغاتی ما برعهده مردم است و بعد از برگزاری انتخابات هزینه‌های صرف شده را به اعلام خواهیم کرد.

به گزارش شبنم ها، به نقل از باشگاه خبرنگاران ،

"مرتضی طلایی" نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به میزان هزینه‌‌کرد تبلیغات خود در انتخابات شورای شهر گفت: خودمان پولی نداریم و تصمیمی هم برای صرف هزینه‌ای در انتخابات شورای شهر در نظر نگرفته‌ایم.
وی با بیان اینکه تهیه ساختمانی برای تشکیل ستاد، نصب پوستر و انجام تبلیغات در انتخابات به طور کلی بر عهده مردم، نیروهای جوان و حزب‌اللهی‌ است، افزود: تاکنون تلاش‌مان براین اساس بوده که بار فعالیت‌های انتخاباتی را بر دوش مردم قرار دهیم و مفتخریم که تا این زمان هماهنگی‌ها را نیروهای مردمی بر عهده گرفته‌اند. 
طلایی تاکید کرد: مطمئنا بعد از برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران تمامی هزینه‌های صرف شده را به سمع و نظر مردم خواهیم رساند.
وی برنامه‌ پیش روی خود را در این انتخابات تشکیل شورایی پاک دست اعلام کرد و گفت: ما به دنبال این بوده و هستیم که شورایی پاک دست، کارآمد و ارزشی داشته باشیم و به سهم خود برای تحقق آن تلاش می‌کنیم.
نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران همچنین با اشاره به رویکردهای خود در انتخابات جاری خاطرنشان کرد: روشن و صریح مواضع انقلابی، سیاسی و پایبندی خود را به اصول و آرمان‌های مورد اعتقادم که همان انقلاب، نظام، ولایت، امام راحل، شهدا، ارزش‌های دینی و مذهبی، خدمت به مردم و محرومان، حمایت همه جانبه از نیروهای حزب‌اللهی، هیئت‌های مذهبی و اقشار مختلف به ویژه جوانان، بانوان، حوزه‌ اصناف و بازار، محلات محروم شهر تهران، شورایاری‌ها و نیروهای بسیجی است را اعلام می‌کنم.
انتهای پیام/ج
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار