23. ارديبهشت 1396 - 12:13   |   کد مطلب: 16702
بدون شک قدرشناسی از این «مردم» و تلاش خستگی ناپذیر برای برطرف کردن مشکلاتشان، بزرگترین هدیه ای است که از سوی خداوند به رئیس جمهور منتخب ارزانی داشته خواهد شد، موهبتی که چهار سال بعد باید برای تک تک روزهایش پاسخگو باشد نه اینکه مثل طلبکارها دیگران را مقصر بداند!!
مناظرات,انتخابات,انتخابات ریاست جمهوری,دولت دوازدهم,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

توجه واقعی به «مردم»، حلقه مفقوده مناظرات!!

مناظرات مناظرات مناظرات مناظرات مناظرات مناظرات مناظرات مناظرات مناظرات مناظرات مناظرات  مناظرات انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری 

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از طنین یاس : سمیرا خطیب زاده، با برگزاری سومین مناظره با موضوع اقتصاد، پرونده مناظرات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز مختومه شد، اما آنچه از این سه مناظره به یادگار باقی ماند،  کارنامه ماندگاری است که مردم ما، آن را در کمال دقت و تیزبینی به قضاوت خواهند نشست.

روی سخنم با شش نامزد ریاست جمهوری است، براستی جایگاه «مردم» به عنوان ولی نعمتان این انقلاب، در توضیحات و بیانات، موضع گیری ها و خط مشی ها،  آمار و ارقام دادن های شما کجا بود؟!

سوال مهم و در خور توجهی که بهتر است هر کدام از نامزدها در مقابل وجدان خویش و در برابر خداوند متعال پاسخگو باشند!

امیدواریم کارنامه عملکرد برخیشان در طول این مناظره، جز ایجاد هیاهو، جز بوجود آوردن هیجانات کاذب، جز تنش و بد اخلاقی در گفتار و خطاب قرار دادن یکدیگر، جز تحقیر و طعنه و کنایه، جز تکبر و تهمت و فرار رو به جلو، چیز دیگری هم برای عرضه به ملت داشته باشد!!!

کاش قدری می اندیشیدیم که پرداختن به مشکلات حقیقی و واقعی مردم، رفتار و گفتار اخلاق مدارانه و پاسخگویی درست و مناسب به کارنامه عملکرد خود، در هر سمت و جایگاهی که هستیم، مطالبه اصلی و واقعی «مردم» است.

 این خیلی بد است که شرایط مناظرات به سمت و سویی رفته است که هر نامزدی که بیشتر مچ بگیرد، بیشتر زیر پای رقیبش را خالی کند، بیشتر طعنه و کنایه بزند، بیشتر دیگران را بدون دلیل و مدرک متهم کند، پیروز مناظرات است!!!

یادآوری این نکته به همه نامزدهای انتخابات لازم، و خصوصا برای برنده این رقابت از همه واجب تر و ضروری تر است که:

مقام و منصب و پست در کشوری که مزین به نام دین مقدس اسلام است تنها و تنها به منزله فرصتی برای خدمتگزاری و ادای دین به «مردم» ی است که به تعبیر امام خمینی(ره)، از امت رسول الله در زمان پیامبر نیز برتر و بالاترند.

بدون شک قدرشناسی از این «مردم» و تلاش خستگی ناپذیر برای برطرف کردن مشکلاتشان، بزرگترین هدیه ای است که از سوی خداوند به رئیس جمهور منتخب ارزانی داشته خواهد شد، موهبتی که چهار سال بعد باید برای تک تک روزهایش پاسخگو باشد نه اینکه مثل طلبکارها دیگران را مقصر بداند!!!

انتهای پیام/ص

مناظرات مناظرات مناظرات مناظرات مناظرات مناظرات مناظرات مناظرات مناظرات مناظرات مناظرات  مناظرات انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری 

دیدگاه شما

آخرین اخبار