7. خرداد 1396 - 8:57   |   کد مطلب: 16935
همزمان با آغاز ماه مبارك رمضان صورت گرفت
ايستگاه قرآن در همدان راه اندازی شد
همزمان با آغاز ماه مبارك رمضان ايستگاه قرآن با ارائه خدمت اتوبوس درون شهري از مبدأ خيابان شريعتي تا مقصد مركز همايش‌هاي بين‌المللي و قرآني (تالار قرآن) هر روز از ساعت 18 تا 19:30 در همدان راه‌اندازي شد.
ایستگاه قرآن,تالار قرآن همدان,ماه مبارک رمضان,جزءخوانی قرآن,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

ايستگاه قرآن در همدان راه اندازی شد

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : امروز با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در سطح شهرها، اقبال مردم نسبت به وسایل نقلیه عمومی افزایش پیدا کرده و اتوبوس‌های درون شهری از جمله وسایل نقلیه‌ای هستند که روز به روز استفاده از آن در حال افزایش است.

 با توجه به ترافیک‌ها و شلوغی خیابان‌ها کمتر کسی است که از اتوبوس‌های درون شهری استفاده نکرده باشد؛ مسیر‌های مختلف از نزدیک‌ترین نقاط تا دورترین نقاط درون‌شهری به وسیله اتوبوس‌های درون شهری خدمات‌رسانی ‌می‌شود.

با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان و برگزاری جلسات جزء‌خوانی قرآن کریم در سراسر استان و استقبال گسترده مردم استان در این مراسم معنوی، مردم از نقاط مختلف شهر در ساعات عصر و قبل از افطار در این مراکز حضور می‌یابند که برای حضور در مناطق تعیین شده برخی باید از وسایل عمومی نقلیه استفاده کنند.

بارگاه امامزاده عبدالله(ع) و حسینیه امام (ره) از مراکزی هستند که در آن جزء خوانی قرآن انجام می‌شود و مرکز همایش‌های بین‌المللی و قرآنی (تالار قرآن) نیز دیگر مرکزی است که برنامه جزء خوانی قرآن در آن انجام می‌شود.

در این ایام مبارک اتوبوسی در ابتدای خیابان شریعتی در ایستگاه قرآن با مبدأ خیابان شریعتی و مقصد مرکز همایش‌های بین‌المللی و قرآنی (تالار قرآن) راه‌اندازی شده که در ساعت 18 تا 19:30 به علاقه‌مندان به قرآن خدمات‌رسانی می‌کند.

انتهای پیام/ص

ایستگاه قرآن ایستگاه قرآن ایستگاه قرآن ایستگاه قرآن ایستگاه قرآن ایستگاه قرآن ایستگاه قرآن ایستگاه قرآن ایستگاه قرآن ایستگاه قرآن ایستگاه تالار قرآن همدان تالار قرآن همدان تالار قرآن همدان تالار قرآن همدان تالار قرآن همدان تالار قرآن همدان تالار قرآن همدان تالار قرآن همدان ماه مبارک رمضان ماه مبارک رمضان ماه مبارک رمضان ماه مبارک رمضان ماه مبارک رمضان

دیدگاه شما

آخرین اخبار