9. خرداد 1396 - 16:23   |   کد مطلب: 16978
فراخوان شرکت در این طرح به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از 8 خردادماه آغاز شده و تا ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) نیز ادامه دارد.
طرح نیکوکارانه "جای خالی را پر کنید",همدان,کمک به نیازمندان,همدان,منطق محروم همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

برگزاری طرح نیکوکارانه "جای خالی را پر کنید" در همدان

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم : ساره میری اظهار داشت: برای دومین سال پیاپی طرح نیکوکارانه "جای خالی را پر کنید" با هدف کمک به نیازمندان  توسط موسسه خیریه شهید محراب آیت الله مدنی در همدان برگزار می‌شود.

 وی افزود: فراخوان شرکت در این طرح به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از 8 خردادماه آغاز شده و تا ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) نیز ادامه دارد.

مدیر کانون اسلامی خواهران بیان کرد: در حال حاضر خانواده‌هائی در سطح شهر همدان وجود دارند که سفره های آنها خالی از غذا بوده و نیازمند ساده‌ترین  نیازهای عذائی هستند.

وی عنوان کرد: ما با اجرای این طرح می‌خواهیم به رسم نیاکان خیراندیش خود در روز ولادت امام حسن مجتبی(ع) تنور نانوائی محله‌های محروم شهر را به صورت خیریه و رایگان روشن کرده و نان گرم و تازه را در اختیار نیازمندان بگذاریم.

میری ابراز کرد: این طرح سال گذشته به صورت مجازی و در فضای پیام‌رسان تلگرام و با حضور جمعی از مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان برگزار و طی آن 4 هزار قرص نان تهیه و در اختیار نیازمندان قرار داده شد.

وی گفت: امسال فراخوان این طرح علاوه بر فضای مجازی در فضای حقیقی جامعه نیز منتشر شده  و قرار است در هر محله یک نانوائی لواشی و یک نانوائی سنگکی برای پخت نان سالم و رایگان در شهر همدان فعال شود.

مدیر کانون اسلامی خواهران با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال تعداد نفرات شرکت کننده در این طرح نیکوکارانه نسبت به سال قبل افزایش یابد، تصریح کرد: در حال حاضر مناطق حاشیه‌ای و کم بضاعت شهر همدان مشمول این طرح شده و فیش‌های خرید نان نیز چاپ و توزیع شده است.

وی عنوان کرد: افراد علاقمند به شرکت در این طرح  نیکوکارانه می‌توانند کمک‌های مالی خود را به شماره کارت 6280231461029562 به نام موسسه خیریه شهید محراب آیت الله مدنی همدان واریز کنند.

 انتهای پیام/ص

طرح نیکوکارانه طرح نیکوکارانه طرح نیکوکارانه طرح نیکوکارانه طرح نیکوکارانه طرح نیکوکارانه طرح نیکوکارانه طرح نیکوکارانه طرح نیکوکارانه طرح نیکوکارانه طرح نیکوکارانه جای خالی را پر کنید جای خالی را پر کنید جای خالی را پر کنید جای خالی را پر کنید جای خالی را پر کنید جای خالی را پر کنید جای خالی را پر کنید جای خالی را پر کنید کمک به نیازمندان کمک به نیازمندان کمک به نیازمندان کمک به نیازمندان کمک به نیازمندان کمک به نیازمندان کمک به نیازمندان 

 
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار