12. خرداد 1396 - 10:24   |   کد مطلب: 17016
زندگی مشترک فقط بر پایه احساس و عاطفه تشکیل نمی‌شود. زن و مرد باید پیش از ازدواج این را بدانند که فقط عشق و علاقه و وابستگی نمی‌تواند یک عمر خوشبختی را تضمین کند.
زندگی مشترک,شریک زندگی,تشکیل زندگی,ازدواج,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

پیش از ازدواج و شروع زندکی مشترک خودتان را بسنجید

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از جام جم : انتخاب در ازدواج و سنجیدن تمام جوانب پیش از ازدواج می‌تواند نقش مهم و بسیار پر اهمیتی را در زندگی مشترک ایفا کند.

زن و مرد باید پیش از انتخاب شریک زندگیشان، اول از همه با خودشان کنار بیایند و ببینند شرایط ازدواج و تشکیل زندگی مشترک را دارند یا نه؛ باید پیش از این‌که شرایط طرف مقابل را بسنجند، به شرایط خودشان فکر کنند.

عقل و منطق خودشان را در نظر بگیرند، به این فکر کنند که قرار است تا آخر زندگیشان با فرد دیگری شریک شوند. اگر آمادگی‌اش را داشتند، سراغ انتخاب شریک زندگی بروند.

گاهی اوقات زن یا مرد وقتی که در زندگی مشترک دچار اختلاف می‌شوند، به جای این‌که طرف مقابل را مقصر بدانند، باید ریشه این اختلاف را در وجود خودشان پیدا کنند.

ممکن است فردی بدون در نظر گرفتن شرایط و آمادگی خودش، تنها به ویژگی‌های طرف مقابل فکر کند و وقتی که همه ویژگی را مثبت دید، قدم در دنیای متاهلی بگذارد.

در این‌گونه موارد ممکن است زندگی مشترک برایشان سخت و گاهی غیر قابل تحمل شود. به همین دلیل بهتر است پیش از ازدواج خودتان را ارزیابی کنید و آمادگی لازم را داشته باشید.

انتهای پیام/ص

زندگی مشترک زندگی مشترک زندگی مشترک زندگی مشترک زندگی مشترک زندگی مشترک زندگی مشترک زندگی مشترک زندگی مشترک زندگی مشترک زندگی مشترک ازدواج ازدواج ازدواج ازدواج ازدواج پیش از ازدواج پیش از ازدواج پیش از ازدواج پیش از ازدواج پیش از ازدواج پیش از ازدواج

دیدگاه شما

آخرین اخبار