16. خرداد 1396 - 14:39   |   کد مطلب: 17082
دبیر هیأت قایقرانی استان همدان از حضور آرزو حكيمي در سومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام بانوان بزرگسالان خبر داد.
اردوی تدارکاتی,قایقرانی,آبهای آرام,همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : مهدی صمدی امروز با اشاره به عملکرد موفق قایقرانان استان در رقابت‌های مختلف، اظهار کرد: قایقرانان استان در دو بخش آقایان و بانوان خوش درخشیده‌اند و ورزشکاران مستعد و خوش‌آتیه‌ای در این رشته ورزشی در استان داریم.

وی با بیان اینکه با درخشش پارو به دستان استان در رقابت‌های مختلف، شاهد حضور تعدادی از ورزشکاران استان در تیم‌های ملی هستیم،‌ گفت: در حال حاضر شاهد حضور قایقرانان موفق استان در ماده‌های مختلف از آب‌های آرام تا روئینگ در اردوهای تیم ملی  هستیم.

دبیر هیأت قایقرانی استان همدان با اشاره به اینکه بانوان استان موفق‌ترین ورزشکاران در این رشته ورزشی هستند و افق روشنی  از فعالیت بانوان در این رشته ورزشی در پیش رو داریم؛ به دعوت از بانوان قایقران استان به اردوهای تیم ملی اشاره کرد و افزود: آرزو حکیمی قایقران موفق استان به سومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام بانوان بزرگسالان دعوت شده است.

وی با بیان اینکه 12 قایقران در سومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام بانوان بزرگسالان حضور دارند، تصریح کرد: این اردو در بخش کایاک و کانو از فردا تا ششم تیرماه در دریاچه آزادی دنبال می‌شود.

صمدی یادآور شد: اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام بانوان با هدف حضور در بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی و مسابقات قهرمانی آسیا 2017 برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: چندی پیش نیز مریم کرمی و مریم امیدی‌پارسا به هفتمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی روئینگ بانوان رده سنی بزرگسالان دعوت شدند که این اردو تا 244 خرداد ماه ادامه دارد.

دبیر هیأت قایقرانی استان همدان ادامه داد: با توجه به وجود ورزشکاران مستعد در قایقرانی استان امیدواریم روز به روز شاهد پیشرفت این رشته ورزشی در استان و حضور ورزشکاران فعال در قایقرانی در عرصه‌های مختلف باشیم.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار