20. خرداد 1396 - 16:22   |   کد مطلب: 17139
مسئول ستاد مردمی اعتکاف استان همدان:
ثبت نام اعتکاف ماه رمضان در همدان آغاز شد
مسئول ستاد مردمی اعتکاف استان همدان گفت: از فردا ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف ماه مبارک رمضان آغاز می شود.
مراسم اعتکاف,ماه مبارک رمضان,مسجدجامع همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

ثبت نام اعتکاف ماه رمضان در همدان آغاز شد

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از ایسنااعتکاف ویژه ماه مبارک رمضان در سه دوره 21 تا 23، 24 تا 27 و 27 تا 29 این ماه در مساجد استان همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام برای مراسم معنوی اعتکاف از 16 تا 18 ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد، افزود: متقاضیان به منظور حضور در مراسم اعتکاف برای ثبت‌نام به مسجد موردنظر و در شهر همدان نیز به مسجد جامع مراجعه کنند.

صلواتیان با بیان اینکه مراسم اعتکاف در شهر همدان فقط در مسجد جامع برگزار می‌شود، ادامه داد: با توجه به اینکه مرمت این مسجد و سرویس‌های آن انجام نشده است بنابراین ظرفیت پذیرش در این مسجد نسبت به مدت مشابه سال گذشته تقریبا 800 نفر کاهش می‌یابد.

وی یادآور شد: در سال گذشته بیش از 3 هزار و 500 نفر در مراسم اعتکاف شرکت کردند که امسال با توجه به شرایط ویژه موجود در مسجد جامع همدان ممکن است از پذیرش تعدادی معذور باشیم.

مسئول ستاد مردمی اعتکاف استان همدان در پایان گفت: هزینه ثبت‌نام در اعتکاف ماه مبارک رمضان همچون سال گذشته 40 هزار تومان است که با حضور خیرین امکان دارد اندکی کاهش یابد.

انتهای پیام/ص

مراسم اعتکاف مراسم اعتکاف مراسم اعتکاف مراسم اعتکاف مراسم اعتکاف مراسم اعتکاف مراسم اعتکاف مراسم اعتکاف مراسم اعتکاف مراسم اعتکاف مراسم اعتکاف مراسم اعتکافمراسم اعتکاف مراسم اعتکاف ماه مبارک رمضان ماه مبارک رمضان ماه مبارک رمضان ماه مبارک رمضان ماه مبارک رمضان ماه مبارک رمضان ماه مبارک رمضان ماه مبارک رمضان ماه مبارک رمضان مسجد جامع همدان مسجد جامع همدان مسجد جامع همدان مسجد جامع همدان مسجد جامع همدان مسجد جامع همدان مسجد جامع همدان مسجد جامع همدان مسجد جامع همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار