23. خرداد 1396 - 12:06   |   کد مطلب: 17183
فال هفته چهارم خرداد ۹۶ را در اینجا بخوانید
فال هفتگی,فال هفته,فال هفته چهارم خرداد ماه,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از وهاران :

فروردین: در روزهای نخست این هفته، تصمیمی برای مسائل مالی خود نگیرید. با شرایط فعلی و فشار های موجود، خیلی راحت ممکن است پول خود را بر باد دهید. مدتی است که برای اتلاف وقت و سرگرم نگه داشتن خود، پول زیادی را هدر داده اید. سعی کنید در اواخر هفته یادی هم از دوستان نزدیک خود کنید. خیلی وقت است که با آنها در تماس نبوده اید. در شرایط موجود، بهترین کار، اختصاص وقت به دوستان و نزدیکان و حرف زدن برای گذراندن زمان است. بهتر است تعطیلات آخر هفته را با دوستی و به کارهای هنری اختصاص دهید.

اردیبهشت: این هفته درست مثل قصه ای با درخت و بیشه و ملاقات غریبه ها در جنگل و دوستی و عاشقی شروع خواهد شد. در میانه ی هفته از شدت رویایی بودن و هیجان روزها کاسته و بر جدیت و سختی کارها افزوده خواهد شد. مراقب باشید که مبادا جزییات کار و کارهای طاغت فرسا شما را از پای درآورند. در پایان هفته و با کاهش شدت استرس، خوشحال تر خواهید بود. در تعطیلات هفته فرصت کافی برای خوابیدن و استراحت خواهید داشت.

خرداد: اگر مجرد هستید و مدتی است که از ماجراهای دوستی و عاشقانه دور بوده اید، ممکن است این هفته با تغییراتی در این شرایط مواجه شوید. اگر هم که مجرد نیستید، بیشتر از قبل در گفتگو ها شرکت کرده و از زندگی خود لذت خواهید برد. به عبارتی و در هر شرایطی، در این هفته غرق در خوشی ها و نتایج مثبت خواهید شد. در پایان هفته و همچنین در طول تعطیلات، شرایط میهمانی و خوشی و موقعیت هایی برای اثبات وفاداری ایجاد خواهد شد.

تیر: در آغاز این هفته همه چیز درباره‌ی شما نخواهد بود. از قضا فردی دیگر در زندگی‌تان حضور داشته که بیشتر از هر وقت دیگری نیاز به حمایت و یاری شما دارد. شنونده‌ی خوب و دوستی وفادار هستید. زمانی که دوست‌تان سخن بگشاید، بار و سنگینی وضعیتی که گرفتار آن شده است را با شما شریک خواهد شد. با این حال تا میانه‌ی هفته به خودتان آمده و متوجه خواهید شد که کار چندانی از دست شما بر نمی‌آید و قبل از اینکه بخاطر مسئله‌ای که خارج از کنترل شما بوده احساساتی شوید، دوباره خودتان را پیدا خواهید کرد. بهتر است در تعطیلات پایان هفته بیرون رفته و کاری مفرح انجام دهید. اندکی ذهن خود را از مسائل موجود خالی کنید. 

 مرداد: بهتر است که در روز نخست هفته به کارهای حقوقی و کاغذ بازی ها رسیدگی کنید. در مابقی روزهای هفته هم به جای اینکه با چشم بسته در مقابل اتفاقات واکنش نشان دهید، بهتر است که اول درک درستی از اتفاقات پیدا کرده و سپس به آنها واکنش نشان دهید. ماجراجویی های هیجان انگیزی در پایان هفته در انتظار شما هستند ولی سعی کنید در آخرین روز تعطیلات اندکی استراحت کنید تا برای مواجهه با هفته ی بعد آمادگی بیشتری داشته باشید.

شهریور: ممکن است در آغاز هفته یک موقعیت خیلی خوب برایتان پیش بیاید، اما حواستان باشد که حتماً به پس زمینه و شرایط موجود در آن دقت کنید. ببینید چه تاثیری بر اطرافیانتان می گذارد؟ نتایج طولانی مدت آن چه خواهد بود؟ کمی بعد تر در میانه های هفته، ویژگی های رهبری تان به شدت شروع به درخشیدن خواهند کرد. همه دلشان خواهد خواست که از آخرین ایده های تان با خبر شوند، و از آن جایی که شما اطراف خود را با آدم های درستی پر کرده اید، آن ها هم چیزی برای افزودن به ایده های تان و کامل کردن شان خواهند داشت. ممکن است در آخرین روز های هفته راهتان کمی سخت تر و پرفراز و نشیب تر بشود. برنامه هایتان را ساده تر کنید و سعی کنید راهی مثبت برای کنار آمدن با هر رنجی پیدا کنید.

مهر: روزهای نخست هفته را با دوستان و نیازهای‌شان سرگرم خواهید بود. پایه‌های روابط‌تان قوی‌تر و مستحکم‌تر از قبل خواهند شد و پاداش‌های بیشتری را از داشتن چنین روابطی دریافت خواهید کرد. در میانه‌ی هفته همه چیز سرعت خواهد گرفت اما نباید سعی کنید که خودتان را با سرعت این اتفاقات تطبیق دهید. اگر چیزی فراتر از واقعیت به نظر رسید، احتمالا واقعی نیست. تعطیلات هفته پر از افراد و ساعت‌های خوشی خواهد بود. بهتر است استراحت کنید اما اگر دست به کار چیزی هم شوید، یقینا نتایج خوبی از آن خواهید گرفت. با مسائل مالی خاصی مواجه نخواهید شد.

 آبان : با آغاز هفته این بخش ِ احساسی وجودتان است که پیشرو و فرمانروا خواهد بود، کهکشان نیز به تلاش های عاطفی و عاشقانه تان نگاهی محبت آمیز داشته و جذابیت هایتان را بیشتر و بیشتر می کند. تا فرصتی هست و هوا چنین آفتابی است محصولی را که بر مزرعه تان روییده برداشت کنید، اگرنه ممکن است در میانه ی هفته بی اندازه درگیر کار شوید و دیگر برای این کار دیر شده باشد. در روزهای میانی هفته، کارهای پیش رویتان هر چقدر هم که جالب و خوشایند به چشم آیند نباید پا را از گلیم درازتر کرده و به خود فشار آورید اگرنه ممکن است سلامتی تان به خطر بیفتد. در روزهای پایانی هفته شور و هیجان به ستارگانتان باز می گردد، اما مراقب باشید که نباید در رفتارتان احساس تملک به کسی که دوستش دارید داشته باشید. کمی شل تر بگیرید، چرا که محبت همیشه نیازمند فرصتی برای چک و چانه زدن است. در آخرین روز هفته دانش تان نسبت به موضوعی بیشتر خواهد شد.

آذر: چرا اصرار دارید که در شروع هفته‌ی جدید بر افکار قدیمی خود پافشاری کنید؟ انعطاف پذیری و پذیرش رویکرد و بینش دیگران یکی از چالش های همیشگی شما بوده است. الان زمان تغییر کردن است. اگر قصد شروع کاری را دارید، در میانه ی هفته آن را آغاز کرده و تا پایان هفته به سراجام برسانید. شوخ طبعی در محیط کار و تفریح را فراموش نکنید. در تعطیلات پایان هفته مشورت دیگران را در مورد موضوع مورد بحث جویا شوید.

دی: به حرف هایی که باید بزنید فکر کنید، گوشی تلفن را بردارید و این تلفنی که مدت هاست می خواهید بزنید را امروز بزنید. سعی کنید این هفته خیلی از کوره در نروید و کارها را یکی یکی انجام دهید. در اواسط هفته اگر موقعیتی برای پیدا کردن دوستی جدید ایجاد شد، سعی کنید رک و راست حرفتان را بزنید تا سوءتفاهمی پیش نیاید. در اواخر هفته هم همین شرایط در بین اعضای خانواده پیش می آید و باید سعی کنید رک و بدون احساساتی شدن، حرف های خود را مطرح نمایید.

بهمن: اوایل هفته، روزهایی به یاد ماندنی خواهند بود. نه آن طور که توی تاریخ ثبت شود، بلکه آنقدر انرژی و شادی دور و ورتان زیاد می شود که روزهایی خاطره انگیز شوند. نیش تان گوش تا گوش باز خوهد بود. آخرین روزهای کاریتان کمی درگیر مشغله ها و مسئولیت های تان خواهید بود. در پایان هفته، روز هایی نسبتاً آرام خواهید داشت، که خیلی هم برایتان مناسب خواهد بود.

اسفند: راه‌حل مواجه شدن با تنش‌های آغاز هفته، بی‌اعتنایی نکردن است. به فردی که تنش‌ها را ایجاد کرده توجه نمایید تا آرام بگیرد. مهارت خاصی در کنار آمدن با افراد دارید. خوشبختانه در روزهای دیگر هفته چنین مسائلی را نخواهید داشت. روزهای میانی هفته تماما خوشی و تفریح خواهند بود و این در حالی‌است که روزهای پایانی هفته، روزهایی آرام و معمولی. در تعطیلات پایان هفته، قطعه‌ای هنری احساسات‌تان را بر می انگیزد. 

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار