25. خرداد 1396 - 21:46   |   کد مطلب: 17225
مدیر باغ موزه دفاع مقدس استان همدان از برگزاری مراسم لیالی قدر با روایتگری راویان دفاع مقدس در باغ موزه دفاع مقدس همدان خبر داد.
مراسم شب قدر,شب احیا,شهادت حضرت علی(ع),باغ موزه دفاع مقدس,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : خلیل الهی‌تبار با بیان اینکه ماه رمضان ماه نزدیک شدن به خداست، اظهار کرد: در شب‌های قدر که در آیات و روایات به احیای آن توجه شده است، سرنوشت یک سال انسان در این شب‌ها رقم خواهد خورد.

وی با بیان اینکه در روایات زیادی به مردم سفارش شده که تا صبح بیدار مانده و به راز و نیاز با خدای خویش بپردازند، افزود: مراسم نورانی و پرفیض شب‌های احیاء همزمان با فرارسیدن لیالی پرخیر و برکت قدر در باغ موزه همانند سایر نقاط استان ویژه برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است.

مدیر باغ موزه دفاع مقدس همدان با اشاره به اینکه این مراسم معنوی از ساعت 22:30 در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان برگزار شده و می‌شود، خاطرنشان کرد: امید است با شب‌زنده‌داری شهروندان و توسل به اهل‌ بیت(ع) شاهد ظهور نزدیک حضرت حجت(عج) باشیم.

وی تصریح کرد: روایت راویان دفاع مقدس، سخنرانی، مداحی، قرائت دعا همراه با قرائت فضیلت جوشن کبیر و مراسم احیاء و قرآن به سر گرفتن از جمله برنامه‌های اجرایی در ایام لیالی قدر خواهد بود.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار