28. خرداد 1396 - 8:27   |   کد مطلب: 17254
مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا - هنگ کنگ
نتایج بانوان شمشیرباز ایران در اسلحه اپه
تیم ملی شمشیربازان بانوان ایران شنبه در اسلحه اپه در مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا به مصاف حریفان خود رفت.
شمشیربازی بانوان,مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا,هنگ کنگ,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

نتایج بانوان شمشیرباز ایران در اسلحه اپه

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از خبرگزاری تسنیم : در روز سوم مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا تیم‌ ‌ملی شمشیربازی بانوان در اسلحه اپه به مصاف حریفان خود رفت و سکینه نوری در ابتدا در بین 64 شمشیرباز با قرعه استراحت روبه‌رو شد و مرحله بعد در  بین 32 بازیکن، با نتیجه 15 بر 13 مغلوب لیم چری از سنگاپور شد و جایگاه بیست و دوم را به دست آورد.

اعظم بختی نیز دیگر ملی‌پوش ایران در بین 64 بازیکن،در مصاف با ویکتوریا ان ژی یویان از سنگاپور نتیجه‌ را واگذار کرد و جایگاه سی و هشتم را کسب کرد.

مهسا سادات‌ پوررحمتی نیز در بین 64 بازیکن، مقابل لی جینگ فی از سنگاپور 15 بر 11 پیروز شد و در مرحله بعد در بین 32 بازیکن، با نتیجه 15 بر 13 مغلوب عسل علیبکوا از قزاقستان شد و در جایگاه 23 قرار گرفت.

در روز نخست و دوم رقابت‌ها نیز بانوان شمشیرباز در اسلحه سابر و فلوره به مصاف رقیبان خود رفته بودند.

انتهای پیام/ص

تیم ملی شمشیربازی بانوان تیم ملی شمشیربازی بانوان تیم ملی شمشیربازی بانوان تیم ملی شمشیربازی بانوان  تیم ملی شمشیربازی بانوان تیم ملی شمشیربازی بانوان تیم ملی شمشیربازی بانوان تیم ملی شمشیربازی بانوان تیم ملی شمشیربازی بانوان قهرمانی آسیا قهرمانی آسیا قهرمانی آسیا قهرمانی آسیاقهرمانی آسیا قهرمانی آسیا قهرمانی آسیا هنگ کنگ هنگ کنگ هنگ کنگ هنگ کنگ هنگ کنگ هنگ کنگ هنگ کنگ هنگ کنگ هنگ کنگ

دیدگاه شما

آخرین اخبار