10. تير 1396 - 11:59   |   کد مطلب: 17450
مالباختگان موسسه اعتباری آرمان از دقایقی قبل برای چندمین بار در مقابل استانداری همدان تجمع کرده و موجب مسدود شدن بلوار بعثت شدند.
موسسه اعتباری آرمان,تجمع مالباختگان,استانداری همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

 مالباختگان موسسه اعتباری آرمان در مقابل استانداری همدان تجمع کردند

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : صبح امروز و از دقایقی قبل برای چندمین بار جمعی از سپرده‌گذاران موسسه اعتباری آرمان در همدان در مقابل استانداری همدان تجمع کرده و خواستار تعیین تکلیف سپرده‌های خود هستند.

از حدود یک ماه گذشته که ورشکستگی موسسه اعتباری آرمان مطرح شد، سپرده‌گذاران این موسسه چندین بار در مقابل فرمانداری، شعب این موسسه و استانداری تجمع کردند که هنوز تکلیف مالباختگان مشخص نشده است.

تجمع‌کنندگان که تعداد آنها به حدود یکصد نفر می‌رسد، اکنون با بستن بلوار بعثت در مقابل استانداری همدان شعارهایی علیه بانک مرکزی سر داده و از مسوولان می‌خواهند هر چه سریع‌تر به این مسئله رسیدگی شود.

انتهای پیام/ص

مؤسسه اعتباری آرمان مؤسسه اعتباری آرمان مؤسسه اعتباری آرمان مؤسسه اعتباری آرمان مؤسسه اعتباری آرمان مؤسسه اعتباری آرمان مؤسسه اعتباری آرمان مؤسسه اعتباری آرمان تجمع مالباختگان تجمع مالباختگان تجمع مالباختگان تجمع مالباختگان تجمع مالباختگان تجمع مالباختگانتجمع مالباختگان استانداری همدان استانداری همدان استانداری همدان استانداری همدان استانداری همدان استانداری همدان استانداری همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار