21. تير 1396 - 16:34   |   کد مطلب: 17612
به گفته رئيس اتحاديه لباس‌فروش‌هاي همدان:
فروش مانتو‌هاي جلوباز، شيشه‌اي و نا‌متعارف در همدان ممنوع شد
رئیس اتحادیه لباس‌فروش‌های همدان با بیان اینکه با اداره اماکن گشت مشترکی تشکیل شده که از فردا تا شنبه هفته آینده اقدام به بازرسی از واحد‌های صنفی می‌شود، ادامه داد: به لباس‌فروشی‌های همدان ابلاغ شده که نباید مانتوهای نامناسب عرضه کنند.
رئیس اتحادیه لباس فروشان همدان,نمایشگاه عفاف و حجاب,مانتوهای نامتعارف,هفته عفاف و حجاب,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : حجت ناصری با بیان اینکه در هفته عفاف و حجاب نمایشگاه عفاف و حجاب در سالن شهید آوینی همدان برگزار شده است، اظهار کرد: این نمایشگاه دو سال است که در همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه روز گذشته همایش عفاف و حجاب در همدان برگزار شد، ادامه داد: در نمایشگاه عفاف و حجاب کارت‌های تخفیف ارائه می‌شود و مراجعه‌کنندگان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند این کارت‌ها را دریافت کرده و از تخفیف‌ها بهره‌مند شوند.

رئیس اتحادیه لباس‌فروش‌های همدان با بیان اینکه با اداره اماکن گشت مشترکی تشکیل شده که از فردا تا شنبه هفته آینده اقدام به بازرسی از واحد‌های صنفی می‌شود، ادامه داد: به لباس‌فروشی‌های همدان ابلاغ شده که نباید مانتوهای نامناسب عرضه کنند.

وی با بیان اینکه فروش مانتو‌های جلوباز، شیشه‌ای و نا‌متعارف ممنوع است، بیان کرد: در این راستا اطلاع‌رسانی‌های لازم شده و در صورت مشاهده چنین مواردی برخورد‌ لازم با واحد صنفی متخلف انجام خواهد شد.

رئیس اتحادیه لباس‌فروش‌های همدان با اشاره به اینکه برخورد‌ها را نیروی انتظامی انجام می‌دهد و واحد‌های مختلف را جریمه یا پلمب می‌کند، افزود: اطلاع رسانی لازم شده و امیدواریم که واحد‌های صنفی رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته تعداد مانتو‌های نامتعارف خیلی کم بود، بیان کرد: بعد از اعلام اتحادیه برای برخورد با مانتو‌های نامتعارف، واحد‌های صنفی عرضه مانتو‌های روزنامه‌ای، جلوباز و چاپی را کم کردند به طوری که در بازدیدها تنها یکی دو مورد از این لباس‌ها دیده شد.

ناصری با بیان اینکه برخی از افرادی که در خیابان از مانتو‌های جلوباز استفاده می‌کنند مانتوی خود را از پایتخت خریداری کرده‌اند، تصریح کرد: در این هفته به فروشندگان مانتو‌های نا‌متعارف تذکر داده می‌شود و از هفته آینده برخورد صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه بازدید از لباس‌فروشی‌ها به صورت رندمی انجام می‌شود، ادامه داد: یک‌هزار و 500 واحد صنفی در استان همدان وجود دارد که رسیدگی به همه آنها مشکل است.

رئیس اتحادیه لباس‌فروش‌های همدان با اشاره به اینکه مانتو‌های روزنامه‌ای را از واحد‌های صنفی جمع‌آوری کردیم، افزود: دستفروشان شب‌ها این مانتو‌ها را به قیمت پایین عرضه می‌کنند.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار