22. تير 1396 - 8:39   |   کد مطلب: 17616
مسوول کانون اسلامی خواهران همدان با اشاره به برنامه روز عفاف و حجاب، یادآور شد: در روز عفاف و حجاب قصد داریم در اماکن شلوغ حضور داشته باشیم و به بانوانی که دارای پوشش نسبتاً اسلامی هستند اما گاهی دچار خطا و لغزش در پوشش می‌شوند، هدیه‌های تدارکی را اهدا و با لبخند نیز تذکری نرم به آنها داشته باشیم.
کانون بسیج خواهران,اهدای انار سفالی,عفاف وحجاب,امر به معروف,نهی از منکر,بلیت نیم بها,فیلم ویلائی ها,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

طرح اهداي «انار سفالي» به دختران و زنان داراي پوشش نسبتاً اسلامي در همدان

عفاف و حجاب عفاف و حجاب عفاف و حجاب عفاف و حجاب عفاف و حجاب عفاف و حجاب عفاف و حجاب عفاف و حجاب کانون بسیج خواهران همدان کانون بسیج خواهران همدان کانون بسیج خواهران همدان کانون بسیج خواهران همدان کانون بسیج خواهران همدان کانون بسیج خواهران همدان کانون بسیج خواهران همدان طرح اهدای انار سفالی طرح اهدای انار سفالی طرح اهدای انار سفالی طرح اهدای انار سفالی طرح اهدای انار سفالی طرح اهدای انار سفالی طرح اهدای انار سفالی

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : ساره میری با بیان اینکه مجموعه گروه‌های مردمی از فعالان حوزه عفاف و حجاب در سطح استان همدان توانستیم با یکدیگر ارتباط برقرار کنیم، اظهار کرد: ضمن برگزاری جلسات مستمری برای تعیین راهکارها، دوره‌های مختلف و برنامه‌های متعد را نیز در برنامه داریم.

وی به تصمیم مجمع  فعالان عفاف و حجاب استان همدان در هدف قرار دادن قشر خاکستری در روز عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: قشر خاکستری اعتقادات اصلی را دارند اما ظاهر آنها بر اثر عوامل بیرونی متفاوت و پوشش اسلامی آنها ناقص شده است.

مسوول کانون اسلامی خواهران در همدان بیان کرد: بعد از تصمیم‌گیری در خصوص شرایط بحث و بررسی شد؛ همه به اتفاق معتقد بودیم که امر به معروف و نهی از منکر شرایط دارد، وقتی نتوانیم بر مراتب و شرایط غلبه و تسلط کامل داشته باشیم نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه متأسفانه از امر به معروف و نهی از منکر یک برخورد، نگاه و یا رفتار تند در جامعه رایج شده است،‌ افزود: این اقدام نتیجه نمی‌دهد؛ حتی با توجه به آموزه‌های تربیتی موجب لجبازی خواهد شد.

میری با تأکید بر اینکه در مجمع به این راهکار رسیدیم باید کاری کرد که تأثیر باطن افراد قشر خاکستری بر ظاهر آنها نمایان شود، تصریح کرد: تصمیم بر آن شد تلنگری به افراد قشر خاکستری در خصوص عفاف و حجاب داشته باشیم.

وی در ادامه به اجرای برنامه و طرحی به مناسبت روز عفاف و حجاب توسط این مجمع در یک منطقه پرتردد شهر اشاره کرد و ادامه داد: فعالان در کارگروه ادبی مجمع تدبیر کردند و دانه‌های پوشیده شده انار را به حجاب چادر و یا پوشش اسلامی محجبه‌ها شباهت داده شد.

*«دانه‌های یاقوت‌اند، اما پرده‌نشین شده‌اند، چون قیمتی هستند»

مسوول کانون اسلامی خواهران همدان خاطرنشان کرد: جمله‌ای با عنوان «دانه‌های یاقوت‌اند، اما پرده‌نشین شده‌اند، چون قیمتی هستند» تولید شد و تصمیم بر تهیه هدیه میوه‌های انار سفالی به همت و کمک معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری و کارت‌هایی با جمله مذکور برای توزیع در روز عفاف و حجاب شد.

وی با اشاره به برنامه روز عفاف و حجاب، یادآور شد: در روز عفاف و حجاب قصد داریم در اماکن شلوغ حضور داشته باشیم و به بانوانی که دارای پوشش نسبتاً اسلامی هستند اما گاهی دچار خطا و لغزش در پوشش می‌شوند، هدیه‌های تدارکی را اهدا و با لبخند نیز تذکری نرم به آنها داشته باشیم.

میری با بیان اینکه نیروهای محجبه با حجاب زیبا که عامل به امر حجاب هستند در این برنامه حضور دارند، اظهار کرد: این برنامه رأس ساعت 20 امروز در میدان جهاد دنبال می‌شود و هدایا به موردی افراد مذکور اهدا خواهد شد.

وی دیگر برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب را برشمرد و گفت: در کنار برگزاری برنامه مذکور کانون اسلامی خواهران نیز ارائه بلیت نیم‌بها فیلم سینامایی «ویلایی‌ها» را در کنار انارهای سفالی به عزیزان اهدا می‌کند.

مسوول کانون اسلامی خواهران همدان بیان کرد: در صورت عدم استمرار برگزاری اینگونه برنامه‌ها به دلیل کم لطفی به این برنامه‌هاست؛ حدود بیش از یک سال از تشکیل کارگروه عفاف و حجاب در مجمع فعالان مردمی عفاف و حجاب می‌گذرد و ایده‌های خودجوش و برنامه‌های بسیاری اجرا شده است.

وی با بیان اینکه طرح «عروسک قشنگ من» در مجمع فعالان مردمی عفاف و حجاب مطرح و ارائه شده است، ‌تصریح کرد: به دلیل اینکه برنامه‌ها مردمی است دیده نمی‌شود و اگر سازمانی چنین اقداماتی داشت سریعاً دیده می‌شد.

   انتهای پیام/ص

عفاف و حجاب عفاف و حجاب عفاف و حجاب عفاف و حجاب عفاف و حجاب عفاف و حجاب عفاف و حجاب عفاف و حجاب کانون بسیج خواهران همدان کانون بسیج خواهران همدان کانون بسیج خواهران همدان کانون بسیج خواهران همدان کانون بسیج خواهران همدان کانون بسیج خواهران همدان کانون بسیج خواهران همدان طرح اهدای انار سفالی طرح اهدای انار سفالی طرح اهدای انار سفالی طرح اهدای انار سفالی طرح اهدای انار سفالی طرح اهدای انار سفالی طرح اهدای انار سفالی

دیدگاه شما

آخرین اخبار