23. تير 1396 - 8:29   |   کد مطلب: 17634
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از راهیابی چهار نفر از دانش‌آموزان استان همدان به مرحله‌ سوم المپیادهای علمی کشور خبر داد.
المپیاد علمی کشور,دانش آموزان همدانی,آموزش و پروش همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

4 دانش‌آموز همدانی به مرحله‌ سوم المپیادهای علمی کشور راه یافتند

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : مصطفی خزاعی با بیان اینکه هدف از برگزاری المپیادهای علمی شناسایی، جذب، پرورش، حمایت و هدایت دانش‌آموزان مستعد است، اظهار کرد: دانش‌آموزان راه یافته باید در دوره یک ماهه تابستانی که در دانشگاه شهید رجایی تهران برگزار می‌شود، شرکت داشته باشند.

 وی خاطرنشان کرد: ساره صاین در رشته‌ شیمی از دبیرستان فرزانگان یک همدان، امیر برقراری در رشته فیزیک، پرهام لطیفی و محمدعلی بگلری در رشته سلول‌های بنیادین هر سه نفر از دبیرستان علامه حلی یک همدان به مرحله سوم و نهایی المپیادهای علمی کشور راه یافتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان در این دوره برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز کشوری با هم به رقابت خواهند پرداخت، افزود: تیم المپیاد کشور از بین دارندگان مدال طلا برای شرکت در مسابقات جهانی انتخاب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه دانش‌آموزان همدان یکی از استان‌های موفق به حساب می‌آید که هر ساله در عرصه‌های مختلف علمی، هنری و سایر رشته‌های موفقیت‌هایی توسط  دانش‌آموزان به دست‌ می‌آید، یادآور شد: برای شرکت‌کنندگان در مسابقات آرزوی موفقیت دارم.

خزاعی با تاکید بر اینکه خانواده‌ها نقش بسزایی در تربیت و رشد فکری فرزندان خود دارند، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی و حمایت خانواده‌ها می‌توان آینده دانش‌آموزان که سرمایه‌های هر کشور به حساب می‌آیند به بهترین شکل ممکن رقم زد.

انتهای پیام/ص

المپیاد علمی کشور المپیاد علمی کشور المپیاد علمی کشور المپیاد علمی کشور المپیاد علمی کشور المپیاد علمی کشور المپیاد علمی کشور المپیاد علمی کشور المپیاد علمی کشور المپیاد علمی کشور دانش آموزان همدانی دانش آموزان همدانی دانش آموزان همدانی دانش آموزان همدانی دانش آموزان همدانی دانش آموزان همدانی دانش آموزان همدانی 

دیدگاه شما

آخرین اخبار