30. تير 1396 - 8:09   |   کد مطلب: 17739
با پایان مسابقات بخش حذفی در ریکرو بانوان تورنمنت بین المللی تیراندازی با کمان معلولین در چک، زهرا نعمتی و سمیه رحیمی به جمع ۴ کماندار برتر راه یافتند.
مسابقات تیراندازی با کمان,زهرا نعمتی,ریکرو بانوان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم : با پایان مسابقات بخش حذفی در ریکرور بانوان، زهرا نعمتی و سمیه رحیمی به جمع 4 کماندار برتر راه یافتند. بر این اساس نعمتی برای کسب نشان طلا فردا (جمعه) مقابل نماینده روسیه به میدان می‌رود و سمیه رحیمی نیز برای کسب نشان برنز با نماینده اوکریان دیدار خواهد داشت.

مسابقات بخش حذفی در کامپوند مردان نیز برگزار شد و هادی نوری به جمع 4 نفر برتر راه یافت. او فردا برای کسب نشان برنز به مصاف نماینده چک واسلواکی می‌رود. سینا منشازاده و رمضان بیابانی نیز که اولین اعزام برون مرزی خود را تجربه می‌کردند، با وجود ثبت رکوردهای خوب از دور مسابقات کامپوند مردان حذف شدند.

سایر مسابقات در بخش حذفی هم اکنون در حال برگزاری است.

غلامرضا رحیمی (خوزستان)، پوریا جلالی‌پور، مجید کاکوش، سیده‌زهرا حسینی (تهران)، علی‌اصغر فتاحی‌فرادنبه (چهارمحال‌وبختیاری)، هادی نوری، سمیه رحیمی (اصفهان)، سینا منشازاده، سمیه عباسپور، زهرا نعمتی(کرمان)، رمضان بیابانی (مازندران)، زهرا دلخوش، راضیه شیرمحمدی (خراسان رضوی)،  فرزانه عسگری (آذربایجان شرقی) کمانداران اعزامی به این رقابت‌ها هستند.

از 14 کماندار اعزامی به این مسابقات، 7 نفر در رشته کامپوند و 7 نفر در رشته ریکرو با حریفان روبرو می‌شوند. مجید کهتری به عنوان سرمربی، جبرائیل عبادی به عنوان مربی و محمد رضا گلشنی، به عنوان سرپرست کاروان، در کنار ملی پوشان حضور دارند.

این رقابت‌ها از 27 تیر ماه در شهر نوامستونادمتوجی آغاز می شود و کاروان اعزامی کشورمان 3 مرداد ماه به میهن باز خواهند گشت.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار