4. مرداد 1396 - 8:18   |   کد مطلب: 17817
به منظور ارتقای فرهنگ امداد و نجات;
طرح تابستانی «شوق رویش» در همدان برگزار می شود
رئيس جمعیت هلال احمر شهرستان همدان از برگزاری «طرح رویش» در سازمان جمعیت هلال احمر خبر داد.
طرح تابستانی شوق رویش,اوقات فراغت جوانان,هلال احمر,فعالیت های بشردوستانه,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

طرح تابستانی «شوق رویش» در همدان برگزار می شود

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : جلال نانکلی با بیان اینکه غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان همدان یکی از اولویت‌های ماست، اظهار کرد: باید برای بهره‌گیری از این مهم برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

 وی در خصوص اجرای پربار برنامه‌های جمعیت هلال احمر در اوقات فراغت، گفت: اوقات فراغت مناسب‌ترین فرصت برای توسعه مهارت‌های شناختی، بروز خلاقیت و نوآوری وشکوفایی استعدادهاست که باید استفاده لازم را از لحظه لحظه‌های آن برد.  

 رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان همدان خاطرنشان کرد: واحدهای هلال احمر همدان که دارای مخاطبان جوان و نوجوان هستند، باید تلاش کنند تا طرح تابستانی «شوق رویش» و برنامه‌های آموزشی فرهنگی، اجتماعی و مذهبی برای اعضا را در این ایام به شکل مطلوب برگزار کنند.

وی با اشاره به اینکه با تلاش همکاران در مجموعه برای عضوگیری، تعداد 2 هزار و 300 عضو رسمی در سامانه به ثبت رسیده است، گفت: در تلاش هستیم زمینه مناسبی را برای مشارکت این عزیزان در فعالیت‌های بشردوستانه و عام‌المنفعه فراهم کنیم.

نانکلی افزود: برگزاری برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و اردویی از جمله برنامه‌هایی است که در تابستان امسال برگزار می‌شود که اعضا می‌توانند در این برنامه‌ها شرکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه طرح «شوق رویش» جمعیت هلال احمر هم به منظور ارتقای فرهنگ امداد و نجات و کسب مهارت‌های زندگی برای جوانان عضو هلال احمر برگزار می‌شود، یادآور شد: جمعیت هلال احمر جدا از حضور در بحران ها و بلایا در سایر عرصه‌ها نیز حضور دارد از این رو، همه ساله سازمان جوانان به نمایندگی از جمعیت هلال احمر برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی متنوعی را در قالب طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستانه برگزار می‌کند.

انتهای پیام/ص

طرح تابستانی شوق رویش طرح تابستانی شوق رویش طرح تابستانی شوق رویش طرح تابستانی شوق رویش طرح تابستانی شوق رویش طرح تابستانی شوق رویش طرح تابستانی شوق رویش طرح تابستانی شوق رویشطرح تابستانی شوق رویش هلال احمر همدان هلال احمر همدان هلال احمر همدان هلال احمر همدان هلال احمر همدان اوقات فراغت جوانان اوقات فراغت جوانان اوقات فراغت جوانان اوقات فراغت جوانان اوقات فراغت جوانان اوقات فراغت جوانان اوقات فراغت جوانان اوقات فراغت جوانان

دیدگاه شما

آخرین اخبار