11. مرداد 1396 - 9:04   |   کد مطلب: 17927
به همت گروه موسیقی سنتی «آیین»
نوای «خیلِ عشقبازان» در همدان نواخته می‌شود
عصر روزهای 12 و 13 مردادماه کنسرت موسیقی سنتی توسط گروه‌های همدانی با عنوان «خیلِ عشقبازان» در همدان اجرا می‌شود.
موسیقی سنتی,خیل عشقبازان,همدان,مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

نوای «خیلِ عشقبازان» در همدان نواخته می‌شود

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : پس از مدت‌ها سکوت به همت گروه موسیقی سنتی «آیین» و با همکاری گروه‌های موسیقی «ترز» و «آوا»، این بار جمع کثیری از هنرمندان موسیقی بومی همدان گردهم آمدند تا در کنسرتی به یادماندنی تحت عنوان نوای «خیلِ عشقبازان» در همدان بنوازند.

این کنسرت بزرگ تنبورنوازان همدان به سرپرستی «مصطفی رشیدی مطلق» و آواز «مصطفی آزادی‌مطلق» و با حضور بیش از 45 نفر از هنرمندان شهر همدان از ساعت 20:30 شامگاه روزهای 12 و 13 مردادماه در محل سالن اصلی مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا واقع در بلوار مفتح اجرا می‌شود.

علاقمندان برای تهیه بلیت 25 هزار تومانی این برنامه می‌توانند به مراکزی همچون هنرکده وارسته (آموزشگاه آزاد موسیقی نغمه) واقع در میدان شیرسنگی، بلوار لاله، میدان لاله و یا آموزشگاه آزاد موسیقی رودکی واقع در میدان دانشگاه ابتدای خیابان میرزاده عشقی مراجعه و یا با تلفن‌های 38260500 و 38272055 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ص

موسیقی سنتی موسیقی سنتی موسیقی سنتی موسیقی سنتی موسیقی سنتی موسیقی سنتی موسیقی سنتی موسیقی سنتی موسیقی سنتی موسیقی سنتی خیل عشقبازان خیل عشقبازان خیل عشقبازان خیل عشقبازان خیل عشقبازان خیل عشقبازان

دیدگاه شما

آخرین اخبار