18. مرداد 1396 - 16:54   |   کد مطلب: 18041
معاون نهضت سوادآموزی استان همدان گفت: طرح ویژه آموزش‌دهندگان سوادآموزی و در طی امروز و فردا در همدان برگزار می‌شود.
طرح کلید بهشت,آموزش سوادآموزی,نهضت سوادآموزی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

طرح "کلید بهشت" برای  آموزش‌دهندگان سوادآموزی در همدان

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : محمد پورداوود ظهر امروز در همایش «کلیدواژه نماز» با بیان اینکه  طرح «کلید بهشت» در راستای تربیت مبلغ و آشنایی مربیان با معارف نماز است، اظهار کرد: این طرح با همکاری آموزش و پرورش و ستاد اقامه نماز در همدان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح ویژه آموزش‌دهندگان سوادآموزی و در طی امروز و فردا در همدان برگزار می‌شود، افزود: در تمام ادیان الهی بر نماز صحه گذاشته شده و به عنوان رکن ارتباط با خدا در بین ادیان مطرح بوده است.

معاون نهضت سوادآموزی استان همدان با اشاره به اینکه نماز در آیین اسلامی از جایگاه سترگی برخوردار است، خاطرنشان کرد: در قرآن به دو موضوع نماز و زکات بیش از همه موضوعات پرداخته شده چراکه نماز یک ارتباط عاشقانه مخلوق با خالق خود است.

وی با اشاره به اینکه در نماز باید به دو رکن اساسی خضوع و خشوع توجه ویژه شود، گفت: آموزش‌دهندگان باید در این طرح نکات لازم را فرا گرفته و سپس بعد از عمل کردن به آن موضوعات را در بین افراد بی‌سواد و کم‌سواد تسری دهند.

پورداوود با آموزش‌دهندگان باید علم و عمل را همراه با یکدیگر به منصه ظهور برسانند، تصریح کرد: نماز یک واسطه برای رسیدن به قرب الهی است.

وی با بیان اینکه در پایان این دوره به شرکت‌کنندگان گواهی‌نامه اعطا خواهد شد، خاطرنشان کرد: طرح «کلید بهشت» از امروز به مدت دو روز برگزار می‌شود و به پنج نفر از فعالان در این طرح جوایزی اهداء خواهد شد.

انتهای پیام/ص

طرح کلید بهشت طرح کلید بهشت طرح کلید بهشت طرح کلید بهشت طرح کلید بهشت طرح کلید بهشت طرح کلید بهشت طرح کلید بهشت طرح کلید بهشت طرح کلید بهشت طرح کلید بهشت آموزش سوادآموزی آموزش سوادآموزی آموزش سوادآموزی آموزش سوادآموزی آموزش سوادآموزی آموزش سوادآموزی آموزش سوادآموزی

دیدگاه شما

آخرین اخبار