20. مرداد 1396 - 16:04   |   کد مطلب: 18064
فرماندار ویژه‌ ملایر با اشاره به ظرفیت‌‌های ملایر در زمینه کشاورزی و صنایع‌دستی گفت: "جشن ملی مبل و منب" ملایر شهریورماه برگزار می‌شود.
شبنم ها , afkl ih , shabnamha , shabnamha.ir , مبل

به گزارش شبنم ها، به نقل از تسنیم:

عبدالعظیم رضایی در جمع خبرنگاران با اشاره به روند رشد و توسعه بخش زند در زمینه کشاورزی،‌ معدن، صنایع دستی و غیره اظهار داشت: برگزاری جشنواره آلبالو بستری مناسب برای معرفی همه ظرفیت‌‌های این بخش است.

وی با اشاره به وجود بیش از 450 هکتار باغ آلبالو در ملایر تصریح کرد: روزانه بیش از 80 تن آلبالو از این شهر به سایر نقاط استان صادر می‌شود و ضروری‌است با برگزاری چنین برنامه‌هایی در زمینه شناساندن برند طلای سرخ ملایر درسطح ملی و بین‌المللی تلاش شود.

رضایی با اشاره به روند رو به رشد شهر زنگنه با توجه به ظرفیت‌ها و‌موقعیت جغرافیایی اظهار داشت: این روند پیشرفت و‌ توسعه محسوس است و با تلاش و ‌اهتمام و رونق دیگر ظرفیت‌های این شهر، قطعا در آینده‌ای نزدیک شهر زنگنه در حوزه گردشگری ملایر سهم‌ بسزایی خواهد داشت.

فرماندار ویژه ملایر در ادامه با بیان اینکه طبق سرشماری سال 95 هم اکنون حدود 50 درصد از جمعیت 300 هزار نفری ملایر جوان هستند گفت: در نظر داریم با ایجاد بستر‌های مناسب و ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان معظل بیکاری را مرتفع و از مهاجرت نیروی انسانی توانمند وسرمایه‌های ارزشمند ملایر جلوگیری کنیم.

رضایی تعامل، صداقت، همکاری و وحدت نمایندگان و‌ مجموعه مسئولان ملایر را رمز توسعه و پیشرفت این شهر عنوان کرد و گفت: هر مدیری در زمینه خدمت‌گذاری به مردم توان، انگیزه و‌ کارایی بالای نداشته باشد باید از چرخه مدیریت این شهر کنار برود.

فرماندار ویژه ملایر از برگزاری جشن ملی مبل و‌ منبت ملایر در چهاردهم شهریور ماه امسال خبر داد و این ظرفیت را یکی از افتخارات و ‌‌ویژگی‌های ملایر دانست و تصریح کرد: بزودی عنوان شهر جهانی انگور ملایر نیز به ثبت می‌رسد و این شهر به عنوان مهد هنر، صنعت و‌ کشاورزی به دنیا معرفی می‌شود.

رضایی از آمادگی ملایر برای پذیرش سرمایه‌گذاران داخلی و‌ خارجی در حوزه صنایع تبدیلی در حوزه آلبالو و انگور ملایر خبر داد و ‌افزود: همه مسئولان و نمایندگان شهرستان با تمام توان از حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوص در این زمینه‌ حمایت می‌کنیم .

نخستین جشنواره آلبالو در شهر زنگنه از توابع ملایر به مدت دو روز از 19 تا 20 مرداد ماه با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود‌.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار