22. مرداد 1396 - 13:07   |   کد مطلب: 18090
کارگاه آموزشی «دَف در موسیقی ایرانی» در همدان برگزار می‌شود.
شبنم ها, shabnamha,shabnamha.ir afkl ih, شبنم همدان, دف نوازی

به گزارش شبنم ها، به نقل از فارس:

به همت آموزشگاه آزاد موسیقی «سلمک»، کارگاه آموزشی "دَف در موسیقی ایرانی" با حضور دو تن از اساتید و اسطوره‌های ساز دف کشور در همدان برگزار می‌شود.

در همین رابطه مدیر آموزشگاه آزاد موسیقی سَلمک در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس ضمن بیان این خبر اظهارکرد: این کارگاه یک روزه از ساعت 16 روز جمعه 27 مردادماه و در محل آموزشگاه سَلمک واقع در میدان آرامگاه بوعلی، خیابان بین النهرین، بالاتر از مسجد شریف الملک، پلا91 برگزار می‌شود.

وحید ربیع‌پور گفت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته برای تدریس در این کارگاه از دوتن از اساتید و اسطوره‌های ساز دَف کشور به نام‌های استاد« سید عطالله سلامیه» و استاد « احمد خاک طینت» برای شرکت در این دوره دعوت شده است.

وی افزود: در این کارگاه مباحثی همچون جایگاه دَف در موسیقی ملی، دَف و ریتم در موسیقی ملودیک و ریتمیک ایران، جغرافیای سازهای کوبه‌ای در ایران به ویژه دَف و شیوه صحیح نواختن ساز دَف و تکنیک‌های آن برای دوستداران موسیقی تدریس می‌شود.

ربیع‌پور اظهار کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام برای حضور در این کارگاه می‌توانند به آموزشگاه آزاد موسیقی سَلمک مراجعه و یا با شماره 08138251855 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام / 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار