25. مرداد 1396 - 16:14   |   کد مطلب: 18135
معاون اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌‌آموزان:
اجرای طرح «لشگر فرشتگان» برای دختران مقطع متوسطه اول
در حال حاضر طرح «لشگر فرشتگان» ویژه دانش‌‌آموزان دختر دوره متوسطه دوم است که در آینده‌‌ای نه چندان دور برای دختران مقطع متوسطه اول نیز اجرا می‌شود.
طرح لشگر فرشتگان,دوره متوسطه اول,دختران,تقویت هویت انقلابی,پیوند قلبی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

اجرای طرح «لشگر فرشتگان» برای دختران مقطع متوسطه اول

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از ایسنا منطقه همدان : مریم ملکی‌فارمد چهارشنبه 25 مرداد در چهارمین سال برگزاری لشگر فرشتگان و دومین بزرگداشت زنان مجاهد مسلمان استان همدان، با تجلیل از مقام شامخ زنان مبارز اظهار کرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان پرچم معرفی زنان مجامع که در اسلام و مسیر شهادت خدمت کردند را علم کرده و قدم در مسیری پر معنا گذاشته که حاوی پیام‌های بسیاری برای جامعه است.

وی با بیان اینکه طرح لشگر فرشتگان ویژه دانش‌‌آموزان دختر عضو اتحادیه‌های انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان است، اظهار کرد: لشگر فرشتگان دوره‌های سرگذشت‌پژوهی و پاسداشت زنان مجاهد مسلمان است که از سال 92 در امتداد طرح همکلاسی آسمانی به صورت تخصصی در حوزه دختران مطرح شد و هر سال توسط اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی سراسر کشور اجرا می‌شود.

ملکی‌فارمد با تأکید بر پیشرو بودن اتحادیه‌های انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در مباحث تربیتی به عنوان تشکلی مومن و انقلابی عنوان کرد: از موارد مورد تأکید در این مجموعه انقلابی پرداختن به موضوع شهید و شهادت بوده که متأسفانه چندی است در جامعه ما مغفول مانده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح در حال حاضر ویژه دانش‌‌آموزان دختر دوره متوسطه دوم است که در آینده‌‌ای نه چندان دور برای دختران مقطع متوسطه اول نیز اجرا می‌شود، یادآور شد: تقویت هویت انقلابی، پیوند قلبی و احساس مسئولیت نسبت به ارزش‌‌های اسلامی و انقلاب در پرتو زنان انقلاب اسلامی، شناخت استعدادها و توانمندی‌ها، شناخت دانش‌آموزان دختر و کشف سهم زنان در تحقق جهاد کبیر از برخی اهداف این طرح است.

معاون اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌‌آموزان با اشاره به کیفیت مباحث جمع‌آوری شده توسط دانش‌آموزان تصریح کرد: امیدواریم در مسیر الگوی تعالی دختران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان بتواند در این حوزه علاوه برفهم و مفاهمه، موفق به گفتمان‌‌سازی و جریان‌‌سازی شود.

انتهای پیام/ص

طرح لشگر فرشتگان طرح لشگر فرشتگان طرح لشگر فرشتگان طرح لشگر فرشتگان طرح لشگر فرشتگان طرح لشگر فرشتگان طرح لشگر فرشتگان طرح لشگر فرشتگان طرح لشگر فرشتگان طرح لشگر فرشتگان طرح لشگر فرشتگان تقویت هویت انقلابی تقویت هویت انقلابی تقویت هویت انقلابی تقویت هویت انقلابی تقویت هویت انقلابی تقویت هویت انقلابی تقویت هویت انقلابی تقویت هویت انقلابی

دیدگاه شما

آخرین اخبار