30. مرداد 1396 - 21:55   |   کد مطلب: 18216
کارگردان نمایش سیرک سیار در همدان:
نمایش سیرک سیار در همدان روی صحنه می‌رود
کارگردان نمایش سیرک سیار از اجرای این نمایش از تاریخ یکم شهریور تا ۱۷ شهریور ماه در سالن اصلی مجتمع آوینی همدان خبر داد و گفت: متأسفانه هنر تئاتر در همدان با کمبود علم مواجه است.
نمایش سیرک سیار,مجتمع شهید آوینی همدان,تئاتر همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

نمایش سیرک سیار در همدان روی صحنه می‌رود

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان : فرزاد لباسی پیش از ظهر امروز در نشست کارگردان و عوامل اجرایی نمایش سیرک سیار در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بحث فرهنگی در همدان با فقر شدید روبرو است، اظهار داشت: هرگاه با خلاء در زمینه فرهنگی و هنری روبرو می‌شویم به هنر و هنرمند روی می‌آوریم.

کارگردان نمایش سیرک سیار با بیان اینکه گروه راسپینا با 8 سال سابقه در زمینه کار کودک و نوجوان مشغول به فعالیت است، تصریح کرد: از سالی که جشنواره کودک و نوجوان به همدان آمده، دست به تولید کار کودک و نوجوان زده‌ایم و خوشبختانه توانسته‌ایم به گروهی حرفه‌ای و با تجربه تبدیل شویم.

وی با تاکید بر اینکه گروه راسپینا در چهار دوره به صورت پررنگ در بخش مسابقه جشنواره کودک و نوجوان به عنوان نماینده همدان حضور داشته است، عنوان کرد: می‌توان گروه راسپینا را از پر مخاطب‌ترین گروه‌های نمایشی برای کودک و نوجوان دانست.

لباسی با اشاره به اینکه همه تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم کاری را به روی صحنه ببریم که نکاتی برای تماشاگر در بر داشته باشد، گفت: در اصل رسالت تئاتر و هنرمند این است که بتواند کاری را ارائه دهد تا پند و نکته‌ای برای زندگی تماشاگر به همراه داشته باشد.

کارگردان نمایش سیرک سیار انگیزه را عاملی مهم برای ادامه فعالیت‌های نمایشی دانست و تصریح کرد: در کارهای ویژه کودک و نوجوان بازخوردهای مثبتی که دریافت می‌شود نقش اصلی را برای صرف انرژی بیشتر ایفا می‌کند و پیمودن مسیر را آسان‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه نمایش‌هایی که توسط گروه راسپینا به اجرا در می‌آیند، تلفیقی از حرفه‌ای‌ها، نیمه‌ حرفه‌ای‌ها و هنرجویان است، افزود: مراحل تولید نمایش سیرک سیار تلاش و فعالیت یک ماهه اعضاء گروه را به همراه داشته است.

لباسی نمایش سیرک سیار را داستان زندگی پسر بچه‌ای به نام "جان" دانست که علاقه‌مند به حضور در سیرک است ولی با مخالفت‌های مادر بزرگش روبرو می‌شود و عنوان کرد: این نمایش از تاریخ یکم شهریور ماه الی 17 شهریور ماه در سالن اصلی مجتمع آوینی در سانس‌های 17:30 و 19 به مدت یک ساعت و ده دقیقه به اجرا در می‌آید.

کارگردان نمایش سیرک سیار اسامی افرادی را که در این نمایش ایفای نقش می‌کنند را این‌گونه اعلام کرد: بابک ابراهیمی، پگاه معصومی، امید نوعی‌شاد، پوریا دژپور، امیرحسین فاطمی نوین، نعیمه حامیان، امین فعله‌گری، امیرحسین ترابی، سپهر غفاری، سهیل فرحناکی و میلاد ترکمان.

لباسی از مراسم افتتاحیه نمایش سیرک سیار در تاریخ سی‌ و یکم مرداد ماه در رستوران مجلل رویال خبر داد و گفت: افتتاحیه ساعت 8 شب در رستوران مجلل رویال برگزار می‌شود که برای افرادی که بلیط تهیه کنند 10 درصد تخفیف درنظر گرفته‌ایم.

وی در انتها با تاکید بر اینکه هنر تئاتر در همدان با کمبود علم مواجه است، افزود: کودکان نیاز به توجه و نوجوانان نیازمند احترام هستند، بنابراین در رابطه با کار کودک باید بعد روانشناسی آن را نیز در نظر بگیریم.

انتهای پیام/ص

نمایش سیرک سیار نمایش سیرک سیار نمایش سیرک سیار نمایش سیرک سیار نمایش سیرک سیار نمایش سیرک سیار نمایش سیرک سیار نمایش سیرک سیار نمایش سیرک سیار نمایش سیرک سیار نمایش سیرک سیار نمایش سیرک سیار تئاتر همدان تئاتر همدان تئاتر همدان تئاتر همدان تئاتر همدان تئاتر همدان تئاتر همدان تئاتر همدان تئاتر همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار