31. مرداد 1396 - 23:34   |   کد مطلب: 18233
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شهرداری همدان گفت: به مناسبت یکم شهریورماه روز همدان، ضمن برگزاری جشن این روز در جوار آرامگاه بوعلی‌سینا، سه نمایشگاه عکس همدان قدیم نیز پیش‌بینی شده است.
جشن روز همدان,آرامگاه باباطاهر,نمایشگاه عکس,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

جشن روز همدان در آرامگاه باباطاهر/ برپایی سه نمایشگاه عکس همدان قدیم

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : محمد قدیمی از برگزاری ویژه برنامه‌های روز همدان خبر داد و اظهار کرد: جشن روز همدان یکم شهریور ماه در مقابل آرامگاه باباطاهر واقع در میدان باباطاهر برگزار می‌شود.

وی به برگزاری آئین نکوداشت هفته همدان در تالار فجر همدان اشاره کرد و گفت: نمایشگاه عکس «بوعلی، نگین شهر همدان» یکم تا هفتم شهریورماه در نگارخانه نگاه نو شهرداری واقع در آرامگاه بوعلی سینا برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری همدان یادآور شد: سه نمایشگاه عکس نیز در نگارخانه مجتمع عین القضات، فرهنگسرای تاریخ و تمدن و فرهنگسرا و نگارخانه پرواز برگزار می‌شود.

وی از برگزاری جشن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) خبر داد و اضافه کرد: این مراسم در فرهنگسرای راه کربلا برگزار خواهد شد.

قدیمی با اشاره به برگزاری نمایشگاه آموزش شهروندی مهارت‌های ازدواج در یکم شهریور گفت: برگزاری جنگ شادی سوم شهریورماه ساعت 16 تا 18 در فرهنگسرای پیشکسوتان واقع در بوستان مردم پیش‌بینی شده است.

وی از برگزاری نمایشگاه آثار قرآن‌آموزان در چهارم و پنجم شهریورماه در فرهنگسرای رضوان خبر داد و افزود: مسابقات ورزشی در فرهنگسرای ولایت و مسابقات نقاشی در فرهنگسرای مهر از دیگر برنامه‌های هفته همدان است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری همدان خاطرنشان کرد: برنامه همدانگردی نیز از 25 مرداد تا 7 شهریورماه از ساعت 9 تا 11 صبح و 16 تا 21 از مجتمع عین‌القضات همدانی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ص

جشن روز همدان جشن روز همدان جشن روز همدان جشن روز همدان جشن روز همدان جشن روز همدان جشن روز همدان جشن روز همدان جشن روز همدان جشن روز همدان جشن روز همدان جشن روز همدان آرامگاه باباطاهر آرامگاه باباطاهر آرامگاه باباطاهر آرامگاه باباطاهر آرامگاه باباطاهر آرامگاه باباطاهر آرامگاه باباطاهر آرامگاه باباطاهر

دیدگاه شما

آخرین اخبار