13. شهريور 1396 - 8:36   |   کد مطلب: 18419
معاون صنایع‌دستی میراث فرهنگی همدان
برگزاری نمایشگاه ملی صنایع‌دستی در همدان
معاون صنایع‌دستی میراث فرهنگی همدان از برپایی نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی در همدان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه، صنایع‌دستی کشور در 160 غرفه به نمایش گذاشته می‌شود.
نمایشگاه ملی صنایع دستی,همدان,سالن ابن سینا,سفال لالجین,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

برگزاری نمایشگاه ملی صنایع‌دستی در همدان

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : علیرضا قاسمی از برگزاری نمایشگاه ملی صنایع‌دستی در همدان خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه با حضور 31 استان کشور در سه سالن هگمتانه، ابن سینا و الوند برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه صنایع‌دستی سراسر کشور در 160 غرفه به نمایش گذاشته می‌شود، افزود: اجرای زنده برخی رشته‌های صنایع‌دستی در این نمایشگاه مد نظر قرار دارد که سفال و منبت از جمله این رشته‌ها به شمار می‌آید.

معاون صنایع‌دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان از اختصاص غرفه ویژه شهر جهانی سفال «لالجین» خبر داد و گفت: در این غرفه علاوه بر ارائه محصولات تولیدی شهر جهانی سفال، اجرای زنده سفال را نیز خواهند داشت.

وی از اجرای برنامه‌های فرهنگی هر روز در نمایشگاه خبر داد و یادآور شد: مراسم افتتاح نمایشگاه از ساعت 19 تا 21 سه‌شنبه 14 شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌ بین‌المللی همدان با حضور مسوولان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ص

نمایشگاه ملی صنایع دستی نمایشگاه ملی صنایع دستی نمایشگاه ملی صنایع دستی نمایشگاه ملی صنایع دستی نمایشگاه ملی صنایع دستی نمایشگاه ملی صنایع دستی نمایشگاه ملی صنایع دستی نمایشگاه ملی صنایع دستی نمایشگاه ملی صنایع دستی نمایشگاه ملی صنایع دستی همدان همدان همدان همدان همدان همدان همدان شهر جهانی سفال شهر جهانی سفال شهر جهانی سفال شهر جهانی سفال شهر جهانی سفال شهر جهانی سفال شهر جهانی سفال شهر جهانی سفال شهر جهانی سفال

دیدگاه شما

آخرین اخبار