16. شهريور 1396 - 9:54   |   کد مطلب: 18466
تداوم صمیمیت و عشق میان زوجین;
توجه و احترام به همسر در تصمیم گیری های زندگی
بیشترین شكایت زنان درمورد مردان، این است كه چرا مردان در تصمیم‌گیری‌ها نظر و دیدگاه آنها را جویا نمی شوند، از این رو بهتر است مردان در کارهای زندگی مشترک نظر همسرشان را هم بپرسند.
زندگی مشترک,مرد بدبین,احترام به همسر,اخلاق مداری زوجین,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان : رقیه یار احمدی جامعه شناس و آسیب شناس اجتماعی اظهار داشت: خانم ها بیش از هر چیز به ارتباط کلامی و عاطفی نیاز دارند از این رو برقراری ارتباط کلامی با شخص مورد علاقه شان بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه خانم ها معمولا از مردان بدبین و شکاک  دوری می کنند، افزود: تعریف و تمجید مردان از همسر و کمک کردن به او در انجام امور منزل و نگه داری فرزندان، همچنین ابراز محبت در هنگام  ناامیدی او باعث ایجاد حس دلگرمی برای خانم ها است.

این جامعه شناس با تاکید بر اینکه خرید گل و هدیه به بهانه های مختلف برای همسر بسیار مهم است، گفت: توجه و احترام به همسر در تصمیم گیری های زندگی باعث می شود تا صمیمیت و عشق میان زوجین تداوم یابد.

وی با اشاره به اهمیت اخلاق مداری زوجین در زندگی تاکید کرد:چهره، هيكل و تيپ اگرچه خيلی اوقات برای بسياری از خانم ها ملاک اول و اصلی انتخاب است ولی بعد از مدتی متوجه می شوند که اخلاق و اعتقاد از اهمیت بیشتری برخوردار است.

این روانشناس خاطرنشان کرد: خانم‌ها مردی را می پسندند که قادر به ایجاد یک زندگی خوب و راحت باشد زیرا می‌خواهند بدانند آیا واقعا مردشان قدرت به‌دست آوردن پول و جرات چرخاندن یک زندگی را دارد یا خیر؟

یار احمدی با بیان اینکه مرد ايده‌آل مردی است كه در تصميم‌گيريی های خود، همسرش را نيز شريک كند، بیان کرد: بیشترین شكایت زنان درمورد مردان، این است كه چرا مردان در تصمیم‌گیری‌ها نظر و دیدگاه آنها را جویا نمی شوند، از این رو بهتر است مردان در کارهای زندگی مشترک نظر همسرشان را هم بپرسند.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار